Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I gar hade vi Halloween party pa Lodgen och jag vann kostym tavlingen. Mycket trevlig tillstallning ... nasta ar har jag funderat pa mummie :p
Vi har parkerat RVn har sa det var enkelt att ga "hem" och duscha efter festen, nu vantar jag pa att det ska bli dags att gora sig i ordning for att ga over och ata en stadig frukost.
Sedan blir det nagra timmars hundtraning, da jag plostsligt har blivit med en hel hog nya clienter har omkring.

halloween.webp
 
Sitter och klurar på extradelen av veckans lab, inget måste, men skulle bra gärna lyckas med den på egen hand (men verkar inte som jag gör det :meh: ).
 
Och vilken tvål blev det då?
Fast egentligen är det ingenting att skratta åt. Angående tvålar. Lyssnar ibland på STIL och där tog de upp TVÅLEN i ett avsnitt och ja även (eller trots) att det är en förbrukningsvara vi använder dagligen är det en symbol och kan vara en lyxvara -eller bara en billig jäkla tvål.

Hårda tvålar är tex mer inne än flytande tvålar. De absolut sämsta tvålarna som visar dåligt omdömde är de flytande som redan kommer i pumpar och är asbilliga i trista märken.
Nej det ska vara HÅRDA tvålar i gärna specialformer. Och har man inte råd kan man köpa Barnängen och hänvisa till känslig hy.
 
Tömt baljan. I morgon får jag packa ur möbeln
Både igår och idag har jag nästan hostat ut mina lungor. Har åkte på samma skit som farsan och morsan har/haft...
 
Fast egentligen är det ingenting att skratta åt. Angående tvålar. Lyssnar ibland på STIL och där tog de upp TVÅLEN i ett avsnitt och ja även (eller trots) att det är en förbrukningsvara vi använder dagligen är det en symbol och kan vara en lyxvara -eller bara en billig jäkla tvål.

Hårda tvålar är tex mer inne än flytande tvålar. De absolut sämsta tvålarna som visar dåligt omdömde är de flytande som redan kommer i pumpar och är asbilliga i trista märken.
Nej det ska vara HÅRDA tvålar i gärna specialformer. Och har man inte råd kan man köpa Barnängen och hänvisa till känslig hy.

Det där är intressant! Jag försöker övertala mannen att hårdtvål är bra, men av miljöskäl (mycket drygare, tycker jag = köpa mindre). Nu kan jag lägga in status som argument med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 967
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp