Väntar i bilen på att färjan ska komma, tar bilen hem till en kompis. Är riktigt trött så jag lär somna tidigt ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WOW vilka fina morötterSkulle bara ta upp de sista så jag kan täcka landet med löv sen.
De var fler än jag trodde. Vad gör jag nu Visa bifogad fil 38563
Mmmmm. Avkomman sa samma. Förvara i sand.WOW vilka fina morötter
Du kan ju förvara dom i en låda med sand hela vintern där du förvarar potatis, dom vill ha jordkällartempratur.
Jag kan inte odla morötter, fråga mig inte varför det blir lixom inga. Om de lyckas gro så växer dom knappt... däremot är jag bra på att förvara fådda morötter Så länge som min granne levde så försåg hon mig med morötter, världens goaste lilla gumma
Btw så har jag hittat taket
Det hade blåst in i skogen en bra bit och var lite mörbultat, men det gick att sätta på plats igen - hurra!!
Jag kan inte odla morötter, fråga mig inte varför det blir lixom inga. Om de lyckas gro så växer dom knappt...
Har vunnit tre auktioner, har fyra auktioner imorgon och två auktioner nästa helg.Jag är dum på auktioner Jag kan inte riktigt hejda mig själv Tur att jag inte gör detta särskilt ofta Men nu är det sju böcker till
Men jösses vad dyra de där böckerna har blivit pga de inte tillverkas längre en av dem (som jag inte tänker buda på!) är budgivningen på över ett par tusenlappar Jag kommer att ha en förmögenhet i bokhyllan!Har vunnit tre auktioner, har fyra auktioner imorgon och två auktioner nästa helg.
...
Det vore väl dumt att lägga av nu
Men man kan inte ha för många böckerJag är dum på auktioner Jag kan inte riktigt hejda mig själv Tur att jag inte gör detta särskilt ofta Men nu är det sju böcker till