På jobb. Knappt sovit inatt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte regn du hör då? Här hos mig regnar det iaf massor, men hörs mest som ett susVaken. Älskar tidiga helgmornar eftersom det är så tyst. Hör bara regnet och nåt sus (ventilationen?).
Nej, regnet hörs från fönstret som är öppet. Suset kommer från badrummet och låter annorlunda.Det är inte regn du hör då? Här hos mig regnar det iaf massor, men hörs mest som ett sus
Jag vaknade för en stund sedan, ska nu dricka en kopp te och sedan gå till affären och handla lite. Måste bland annat ha frukost och funderar på att köpa något lite lyxigare än fil och flingor idag...
Det blev bara fil och flingor ändå Kanske klurar ut något till imorgon istället.Det tycker jag du gör rätt i! Vad fick/får du till frukost?
Baka scones imorgon. Snabbt och gott ! Har precis ätit varma scones med smältande smör.....Det blev bara fil och flingor ändå Kanske klurar ut något till imorgon istället.
Oj. det har varit många oroliga moment i ditt liv på den senaste tiden. Hoppas livet lugnar sig snart.Jag är på väg mot den perfekta katastrofen!
Håller på att rädda situationen men..........
Visa bifogad fil 38543
Återkommer när jag orkar.
Nu har jag beställt tidning. Första numret kommer dagen efter hennes födelsedag, perfekt! Synd att det inte går att skicka med en hälsning bara. Jag vill ju att hon ska veta att det är från mig. Jag får väl skicka ett brev eller nåt