Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger också och lyssnar på regnet, dottern och maken ska iväg och tävla, nästgårds idag och i morgon blir det heldag längre bort. Jag hade tänkt gå ut och jaga men ösregn lockar inte riktigt. 🙄
 
Igår regnade det stor del av dagen, så vi hoppade att hämta repgips och panel = väntar på att klockan ska bli 09, så att vi kan hämta det idag istället :idea:

Känner mig dock smått "döende" av feber, så jag gissar på att när det är hämtat och inburet så lär jag däcka och sova bort större delen av dagen :meh:
 
Nu har jag beställt tidning. Första numret kommer dagen efter hennes födelsedag, perfekt! Synd att det inte går att skicka med en hälsning bara. Jag vill ju att hon ska veta att det är från mig. Jag får väl skicka ett brev eller nåt :D

Jag tycker postnords tjänst "riktiga vykort" är kul, då kan du göra ett personligt kort, med tex en bild på seriefiguren/figurerna och skicka på hennes födelsedag!
 
Jag vaknade tidigt även idag så jag har varit ute på en svettig PW :) Nu svalkar jag fötterna i havet och ska snart gå till rummet. Dags för frukost!

IMG_20191026_070528.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp