Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasiken, jag beställde smycken som julklappar men kom på att jag inte har tillgång till bil ett tag nästa vecka då de troligen hamnar hos postens inlämningscentral som ligger en bit härifrån :banghead::nailbiting: Hur länge brukar de kunna ligga hos såna centraler? :cautious:
 
Haft redovisning. Ätit råbiff och druckit större mängder portvin. Min vän är så jävla rolig att jag inte orkar. Just nu håller hon låda om hur mycket hon skulle ta för att ligga med diverse personer. Justin Trudeau är tydligen ”gratis”.
Road :rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Chillar framför tv:n och kollar på en massa inspelade program så vi ska kunna radera dem och få mer plats på boxen (2% ledigt utrymme just nu). Men skulle nog behöva gå och lägga mig rätt snart...
 
Trodde inte min vecka kunde bli sämre. Först hämta sakerna hos exet som betedde sig skit skumt och dessutom hade en tjej i lägenheten.

Ikväll knackade polisen på då min hund som smitit tidigare blivit påkörd, ryggen va av så det va bara till att avliva henne.

Är så slut mentalt att jag inte ens orkar gråta..
Åh, beklagar :heart
 
Trodde inte min vecka kunde bli sämre. Först hämta sakerna hos exet som betedde sig skit skumt och dessutom hade en tjej i lägenheten.

Ikväll knackade polisen på då min hund som smitit tidigare blivit påkörd, ryggen va av så det va bara till att avliva henne.

Är så slut mentalt att jag inte ens orkar gråta..
Åh nej, så hemskt! Beklagar! ❤️
 
Nu har jag beställt tidning. Första numret kommer dagen efter hennes födelsedag, perfekt! Synd att det inte går att skicka med en hälsning bara. Jag vill ju att hon ska veta att det är från mig. Jag får väl skicka ett brev eller nåt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp