Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fasiken, jag beställde smycken som julklappar men kom på att jag inte har tillgång till bil ett tag nästa vecka då de troligen hamnar hos postens inlämningscentral som ligger en bit härifrån Hur länge brukar de kunna ligga hos såna centraler?
Åh, beklagarTrodde inte min vecka kunde bli sämre. Först hämta sakerna hos exet som betedde sig skit skumt och dessutom hade en tjej i lägenheten.
Ikväll knackade polisen på då min hund som smitit tidigare blivit påkörd, ryggen va av så det va bara till att avliva henne.
Är så slut mentalt att jag inte ens orkar gråta..
Var rädd om dig!Jag är på väg mot den perfekta katastrofen!
Håller på att rädda situationen men..........
Visa bifogad fil 38543
Återkommer när jag orkar.
Åh nej, så hemskt! Beklagar!Trodde inte min vecka kunde bli sämre. Först hämta sakerna hos exet som betedde sig skit skumt och dessutom hade en tjej i lägenheten.
Ikväll knackade polisen på då min hund som smitit tidigare blivit påkörd, ryggen va av så det va bara till att avliva henne.
Är så slut mentalt att jag inte ens orkar gråta..
Tack Även om de skulle skicka med rek?Två veckor är standard!
Om du menar att du ska ge bort en gåvoprenumeration så kan jag inte tänka mig annat än att det går bra att den skickas direkt till barnet.Kan jag adressera en tidning direkt till en femåring? Eller måste det gå via föräldrarna?
Om du menar att du ska ge bort en gåvoprenumeration så kan jag inte tänka mig annat än att det går bra att den skickas direkt till barnet.