ALLTSÅ livet LEKER! Fick fakturan från rörmokaren, "bara" 5000 jag som räknar med det dubbla! Tjohooo!!!
Bra när det är åt det hållet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ALLTSÅ livet LEKER! Fick fakturan från rörmokaren, "bara" 5000 jag som räknar med det dubbla! Tjohooo!!!
La ut annons om att jag söker medryttare, jag orkar egentligen inte. Men för min hälsas skull inser jag att hjälp behövs.Då är vi två!
Försöker sälja en sadel och folk vill ha bilder och mått i alla möjliga vinklar. Inget av det säger egentligen någonting om hur sadeln kommer passa, men ändå frågar folk gång på gång på gång..
La ut annons om att jag söker medryttare, jag orkar egentligen inte. Men för min hälsas skull inser jag att hjälp behövs.
Bra när det är åt det hållet
Har blåst som 17 här idag också, mitt växthus är demoleratDet blåser friskt ute.
Mitt altantak är av nån form av glasfiberplast och det skallrar rejält. Tur att de flesta lövträd släppt löven, annars skulle de nog falla i den här vinden. Mitt hus är omgivet av stora gamla lönnar...
Men lilla skata hur har du byggt ditt lilla bo egentligen?Har blåst som 17 här idag också, mitt växthus är demolerat
En takskiva och en väggskiva hade gett sig iväg på egna äventyr... väggskivan hittade jag långt utanför vår gård, takskivan är fortfarande försvunnen
Finns det någon "Missing Roof"-grupp man kan kontakta?
Dåligt...Men lilla skata hur har du byggt ditt lilla bo egentligen?
Men verkar ha hittat en vettig människa som ska få komma och provridaJa, jag vet precis hur det är. Och när man egentligen inte orkar får man alla konstiga människor efter sig..
Men verkar ha hittat en vettig människa som ska få komma och provrida
Katter och hästar är livets medicin! Jinns satte sig nyligen med ansiktet tätt tätt mot mitt. Det är svårt att inte le lite dåNu tycker katten att jag ska spendera hela kvällen åt henne och hennes nycker exakt när hon vill
Visa bifogad fil 38536
Jag vet inte om jag håller med ... Jag vill ha min fredagskväll också