Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Simmat 700 m igen.
Simhallen var full med läskiga häxor och avkapade kroppsdelar. :D Det hängde en blodig hand i taket i duschrummet. Det är Halloweenfirande för ungdomar där ikväll.

Till och med blodfläckar och handmärken i blod längs väggarna. "blod" som droppat på golvet och HELP skrivet i "blod" på kaklet på vägen in i duschen

Synd att jag ska få så jäkla ont när jag simmat. Det är svårt att vida på ratten när jag kör hem för det gör ont i axlar och armbågar. Nåja, ett par panodil så funkar det.
Kul initiativ/event!
 
Vadå plötsligt? Du är väl ständigt nykär ;) :p??
Hahah du skulle bara veta! I början av vårat förhållande var det väldigt teoretiskt. Vi bestämde oss för att vi skulle nog kunna få det bra ihop i livet. Samma värderingar, liknande framtidssyn och vi hade roligt ihop. Som ett arrangerat äktenskap. Tror det tog ett år innan jag blev kär i honom :D men jag var övertygad om att han kunde göra mig trygg, må bra och bli lycklig under långa loppet. Nu, fyra år senare, börjar jag skörda frukterna :angel: :love: nu är han inte bara min kärlekspartner utan även min bästa vän och förhoppningsvis den jag kommer spendera resten av livet med.
 
Lyssnar på mysmusik, dricker vin och väntar på att nagellacket ska torka. Det är tänkt att jag ska klä ut mig till ett åskmoln imorgon, så jag passade på att fixa naglarna i passande färgskala redan idag.

20191025_195920.jpg
 
Trodde inte min vecka kunde bli sämre. Först hämta sakerna hos exet som betedde sig skit skumt och dessutom hade en tjej i lägenheten.

Ikväll knackade polisen på då min hund som smitit tidigare blivit påkörd, ryggen va av så det va bara till att avliva henne.

Är så slut mentalt att jag inte ens orkar gråta..
 
Bilder är obligatoriskt.
Okej. Den ena är aldrig stilla, den springer runt som en virvelvind och är överallt både högt och lågt
BD410584-2942-41ED-91EA-B45B43DD0896.jpeg

Den andra är livrädd och gick direkt för att söka upp ett gömställe, hon ligger under sängen och gömmer sig nu. Jag tycker inte att det är schyst att gå dit och ta fram en mobilkamera för att ta bild på henne då, så bild på henne får bli vid ett annat tillfälle :)
 
Jag är på väg mot den perfekta katastrofen!
Håller på att rädda situationen men..........
dont make me talk.PNG

Återkommer när jag orkar.
 
Jag har varit med vänner och ätit samt besökt två konstmuseum som har kvällsöppet idag. Orkade verkligen inte titta på konst ikväll, så kändes väldigt tröttsamt. Såg dock en serie målningar jag gillade ljuset i, alltid något.
Köpte med mig tre böcker i konstteori hem som kändes givande.

Blev en tidig hemgång då alla var trötta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp