Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Marina från hemtjänsten här i kväll sänguppbäddning, strumpavdragning fotsmörjning - på med sockiplast... I morgon bitti... eh... 10.30 kommer Elisabet, då är det dusch.

Då har jag nog redan duschat...

Marina tycker att jag ska ta en sväng i Sveaparken, så jag får lite frisk luft och lyssna på fågelkvittret om dagarna så det så. Så, nu ÄR det dags att ladda permobilen.
 
Efter lunch idag gick jag, hunden och barnen till skogen. Vi var borta i nästan 1,5 h! Lekte, undersökte och strosade. Sen kom svärföräldrarna med gofika och därmed var middagsplanerna ”förstörda”. Ingen av oss var hungriga på några timmar. Vi tog alla hästarna på tur tillsammans och sen grillade vi korv och hamburgare ute på altanen som middag/kvällsmat :D Nu har ungarna somnat under matsalsbordet (ja dom ville sova där även i natt) och jag är i gymmet. Snart klar och sen blir det natta och ladda för nu vecka.
 
3 dar kvar på ansökningsperioden.. Jobbar till 21 i morgon..
Se3 fram emot ledigt i påsk. Finns så mycket som behöver göras. Är helt fascinerad över folk som har tråkigt för de måste vara hemma, men de har väl inte djur och trädgård :)
Båten ska fixas också. Och så har jag saker jag vill få tid med, som tova ull.och sy.
 
Är sjukt deppig och har helt tappat det. Ser ingen mening med något alls nu.
Kompisar försöker muntra upp mig genom att få med mig på grejer, men jag är otacksam och tvär och säger nej. De försöker skriva med mig, men jag slutar svara. De försöker ringa mig, men jag låter bli att svara :banghead:
De försöker lirka ur mig något och få mig att säga vad som är fel, men jag vet inte. Jag vet inte, de vet inte. Ingen vet.
VARFÖR ÄR ALLT SÅ HIMLA HOPPLÖST?! :arghh: :meh: :banghead: :down: :cry:
 
Funderar på att ge upp för idag eller om jag ska kämpa på för att bli klar med sista uppsatsen i idrotten. Det skulle vara jätteskönt att vara klar, då det skulle betyda att jag kan ta lov "på riktigt" efter det. Men samtidigt siktade jag på att vara klar igår så enligt det schemat är jag redan försenad... jag har "bara" skrivit ca en tredjedel av hela uppsatsen och känner att jag inte har någon koll alls.

Brukar inte ha något problem med självdisciplin, ALLS. Men när det kommer till idrotten så bara kan jag inte få igång mig själv till att börja :banghead: :banghead: :banghead:

Jag ger upp!!
 
Funderar på att ge upp för idag eller om jag ska kämpa på för att bli klar med sista uppsatsen i idrotten. Det skulle vara jätteskönt att vara klar, då det skulle betyda att jag kan ta lov "på riktigt" efter det. Men samtidigt siktade jag på att vara klar igår så enligt det schemat är jag redan försenad... jag har "bara" skrivit ca en tredjedel av hela uppsatsen och känner att jag inte har någon koll alls.

Brukar inte ha något problem med självdisciplin, ALLS. Men när det kommer till idrotten så bara kan jag inte få igång mig själv till att börja :banghead: :banghead: :banghead:

Jag ger upp!!
Skulle inte du ligga i sängen efter kl:21:00 😅?

Men annars sätta en gräns på att sluta ett visst klockslag så hinner du det du hinner och får ta resten imorgon?
 
Skulle inte du ligga i sängen efter kl:21:00 😅?

Men annars sätta en gräns på att sluta ett visst klockslag så hinner du det du hinner och får ta resten imorgon?
Jo, enligt pappas tjej (aka min bonusmamma) efter kl 21 :rofl:

Är hos mamma denna veckan, så länge jag inte stör (dvs är högljudd) får jag vara vaken längre :)

En sån tidsgräns kan jag aldrig hålla, jag tänker bara "lite till, sen sova" osv... tills jag är klar...
Behöver någon som står jämte mig och säger åt mig om jag ska sluta en viss tid :D
 
3 dar kvar på ansökningsperioden.. Jobbar till 21 i morgon..
Se3 fram emot ledigt i påsk. Finns så mycket som behöver göras. Är helt fascinerad över folk som har tråkigt för de måste vara hemma, men de har väl inte djur och trädgård :)
Båten ska fixas också. Och så har jag saker jag vill få tid med, som tova ull.och sy.
Hade jag inte haft hästen nu, hade jag bara varit hemma nu. Har förvisso trädgård, men den räknas väl knappt med sina 50 kvm?
 
Funderar på att ge upp för idag eller om jag ska kämpa på för att bli klar med sista uppsatsen i idrotten. Det skulle vara jätteskönt att vara klar, då det skulle betyda att jag kan ta lov "på riktigt" efter det. Men samtidigt siktade jag på att vara klar igår så enligt det schemat är jag redan försenad... jag har "bara" skrivit ca en tredjedel av hela uppsatsen och känner att jag inte har någon koll alls.

Brukar inte ha något problem med självdisciplin, ALLS. Men när det kommer till idrotten så bara kan jag inte få igång mig själv till att börja :banghead: :banghead: :banghead:

Jag ger upp!!

Jag tentade meteorologitentan typ 5-6 gånger... det var en delkurs på 2 poäng (motsvarande två veckor) men jag somnade så fort jag tog fram litteraturen, jag tyckte det var aptråkigt :D Dvs jag hade noll självdisciplin :laugh:

Edit: Men det blev ingen fracktenta iaf... det är när man går upp tionde gången!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 728
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp