Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
804B40F0-5D74-460B-867D-6C755FAE4397.webp

Varit ute och fixat lite på altanen idag :)
 
Tuggar på havre/choklad-kakorna jag just bakade och funderar på om jag ska ta en tupplur, fortsätta läsa min bok, eller rent av låta det ena övergå i det andra :D

Hade en alldeles underbar långpromenad tidigare - jag kunde gå i bara linne och träningstights och stötte på såväl humlor som blommande magnolia och doften av nyklippt gräs :love:
 
Bekymrat mig över en hare som låg vid ett garage på andra sidan gatan, kollat med kikare och googlat på viltvårdare. Den låg där i någon timme trots regn.

Vi har EN viltvård i Södermanland och hon har bara hand om igelkottar... O_o

Efter ett tag reste haren sig dock, hoppade en liten bit och åt lite gräs. Sen lade den sig igen. Men nu är den borta, så det var nog inga större fel på den. Hoppas jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 728
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp