Kakao, mjöl, vaniljsocker, bakpulver, socker, ägg... ganska dåligt utbud inser jag. Men jag har havregryn, och ingen har blivit ledsen över chokladbollarVad har du för bakingredienser hemma då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kakao, mjöl, vaniljsocker, bakpulver, socker, ägg... ganska dåligt utbud inser jag. Men jag har havregryn, och ingen har blivit ledsen över chokladbollarVad har du för bakingredienser hemma då?
KladdkakaKakao, mjöl, vaniljsocker, bakpulver, socker, ägg... ganska dåligt utbud inser jag. Men jag har havregryn, och ingen har blivit ledsen över chokladbollar
Chokladbollar är gott ! Annars kladdkaka, sockerkaka, drömtårta (tänker att du har smör/margarin eftersom du nämnde chokladbollar), brownies........Kakao, mjöl, vaniljsocker, bakpulver, socker, ägg... ganska dåligt utbud inser jag. Men jag har havregryn, och ingen har blivit ledsen över chokladbollar
Tack för tips! Sitter nu här och försöker bestämma migChokladbollar är gott ! Annars kladdkaka, sockerkaka, drömtårta (tänker att du har smör/margarin eftersom du nämnde chokladbollar), brownies........
ElaktDe blev ju inte precis äckliga....
Visa bifogad fil 48187
Glömde tigerkaka !Tack för tips! Sitter nu här och försöker bestämma mig
Senaste veckorna? Testa hela livet.
Jag vet flera med kronisk värk som älskar tyngdtäcken, så det är säkert individuellt hur man reagerar. Där vi beställde från får man testa i 30 dagar och sen skicka tillbaka om man inte är nöjd.Du gav mig en ny inputt gällande tyngdtäcken, tack!
Jag har ju inte köpt något än, men har starka funderingar på det. Men nu när jag läser om dina problem med det så känner jag stor tvekan...
Jag har ju värk i kropp och leder och måste vända mig flera gånger per natt (det gör jag per automatik numer och vaknar knappt av det) just för att om jag ligger för länge i samma ställning så stelnar jag och får olidlig värk när jag ska "komma igång" igen.
Det kanske inte är så smart för just mig med ett tyngdtäcke ändå