Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade vid sex med mensvärk. Fan, både mensvärk och värk i armen.
Jag ska iaf till hästen på förmiddagen och bli vän med honom igen sedan olyckan. Vet att det var mina säkerhetsrutiner som brast, men jag har varit bitter på honom.
På eftermiddagen blir det ännu mer födelsedagsfika med två vänner. På stan denna gång.

Hoppas på en bra dag.
 
Lyxfrukost! :love:

91680014_505691110100129_5150950097956464899_n.jpg
 
Riktig sovmorgon till 9.15, visserligen uppe två gånger i natt, samt vaken en gång för värktablett... Men 23.30 - 9.15 med korta avbrott, är helt godkänt efter flera veckor med 4- max 5 timmars sömn plus tupplur på dagen.

Med andra ord, så är det nog rätt bra att äntligen fått flytta hem.
 
Jösses vad godissugen jag är. 🙄 Är omåttligt irriterad över att det inte finns något godis hemma och har ätit upp precis all frukt.
Sen har jag bestämt mig för att utreda den här pollenallergin jag har när all kaos och panik är över. Det blir värre för varje år som går, så vore nice att veta exakt vad jag är allergisk mot och så...
 
Sovmorgon och sen äggfrukost :love: Vi har fina vänner som förser oss med hemmaägg!

Det regnar idag och det har ingen prognos visat så jag är lite bitter....Men får väl gå ut och få hästar, hund och mig själv motionerade ändå under dagen och lite andra sysslor gjorda. Maken ska säkert gå till skogen och kapa upp träden han spelade fram igår. Tror grannbarnen skulle komma idag och leka med våra ungar så denna dagen går nog den också :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp