Pralinerna är slut.
Måste be om recept!
Måste be om recept!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Boop boop" You're welcome.Har fastnat på tukaner på youtube och vill ha en. Tur att jag inte har ett stort hus och massa tid och pengar för då hade jag haft orimligt många djur av alla möjliga olika arter.
Men de är ju så fruktansvärt häftiga, gulliga, låter coolt och... gaaah
fyltta till japan då!Det var tanken! Vi har tjatat länge på honom.
Men vännen har sökt jobb i Japan och någon utbildning där.
Jag önskar att jag hade mera energi än vad jag gör, för egentligen vill jag bo på en liten gård med katter, hundar och hästar... Och allt möjligt.Har fastnat på tukaner på youtube och vill ha en. Tur att jag inte har ett stort hus och massa tid och pengar för då hade jag haft orimligt många djur av alla möjliga olika arter.
Men de är ju så fruktansvärt häftiga, gulliga, låter coolt och... gaaah
Jag älskar kråkor! De är så häftiga och intelligenta"Boop boop" You're welcome.
Jag älskar kråkor! De är så häftiga och intelligenta
Haha, jag hade inte passat i Japan. Min vän är uppväxt där och passar knappt in längre, jag är inte den typen som passar in där.fyltta till japan då!
Määäh, jag fastnar i bland på Fable the Raven i bland också."Boop boop" You're welcome.
Nä det är svårt för en europe att passa in i den kulturenHaha, jag hade inte passat i Japan. Min vän är uppväxt där och passar knappt in längre, jag är inte den typen som passar in där.
Illrar också!Määäh, jag fastnar i bland på Fable the Raven i bland också.
Tänk att bo i ett stort hus, inte behöva bry sig ett jota om pengar och ha massa tid.
Då hade jag haft Tukan, Korp, Pygméigelkott, Axolotl, Pangolin, Spindel (oklart vilken), Fennec Fox (vet inte vad de heter på svenska?), Geckoödla, Pytonorm, Guldfisk, Serval, Fladdermus, Potoo, Katt, Hund, Häst, Åsna, Mink... och ha någon form av rescue center där jag kunde ta hand om diverse trasiga djur med målet att släppa ut de vilda och omplacera de tama.
Ok ingen hade någonsin hunnit med alla djuren. Speciellt inte alla de djuren + rescue center
Men man kan väl drömma lite
Edit: glömde ju! Jag vill ha en Skata också...
Ja, i princip omöjligt att bli helt accepterad.Nä det är svårt för en europe att passa in i den kulturen
Määäh, jag fastnar i bland på Fable the Raven i bland också.
Tänk att bo i ett stort hus, inte behöva bry sig ett jota om pengar och ha massa tid.
Då hade jag haft Tukan, Korp, Pygméigelkott, Axolotl, Pangolin, Spindel (oklart vilken), Fennec Fox (vet inte vad de heter på svenska?), Geckoödla, Pytonorm, Guldfisk, Serval, Fladdermus, Potoo, Katt, Hund, Häst, Åsna, Mink... och ha någon form av rescue center där jag kunde ta hand om diverse trasiga djur med målet att släppa ut de vilda och omplacera de tama.
Ok ingen hade någonsin hunnit med alla djuren. Speciellt inte alla de djuren + rescue center
Men man kan väl drömma lite
Edit: glömde ju! Jag vill ha en Skata också...
som jag när jag bor på landsbygden!Ja, i princip omöjligt att bli helt accepterad.
Åh, den här videon pratade Fable ännu mera påDe är fantastiska! Jag har haft turen att se några korpar när de haft rovfågelvisningar här, och de är verkligen fulla i fan.
En god vän hade en "tam" kaja också. Tuhlie.... och alltså, jag hade aldrig orkat men det var hemskt roligt att läsa om alla äventyr.
Det är en suverän kanal rent generellt. Hon är så sansad och kunnig och fåglarna så fina!Åh, den här videon pratade Fable ännu mera på
Så söt!