Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Videochattade med en polare som är läkare. Iofs inte ögonläkare men iaf. Känner mig efter det ngt lugnare. Hen trodde att det fanns en chans att detta kunde gå bort eller iallfall gå ner med den behandling jag fått. Och om det inte gjorde det ansåg hen att jag skulle återkoppla till vården och stå på mig och kräva operation.
 
Har så ont i min kropp! Testat att sova med tyngdtäcke i en vecka för har hört så mycket bra om det - men tyvärr verkar det inte vara för mig. Sovit sämre än vanligt och har fått sån värk, speciellt i höfter och rygg men även i benen. Gissar att det är för att jag ligger helt still pga täckets tyngd, så egentligen är det kanske sängen det är fel på men täckena kommer skickas tillbaka. Kroppen är helt mörbultad, känner mig som att jag varit med om en rejäl avramling. Trist!
 
Visa bifogad fil 48138
Jag villhöver detta! Hur får man tag i det!
ÅH, fantastiskt! En sån skulle man kanske brodera härnäst! Blev precis klar med denna som nu hänger på toan :angel: Viktig påminnelse i coronatider :D

383D8006-93C8-4816-B353-0BA21C1ACF22.webp
 
Och nu gor jag mig klar att aka ut och kopa galon sa jag kan sy nya madrasser till hundarna. Jag hade tankt sy munskydd ocksa nar jag anda slapar fram maskinen ... de har ju nu kommit ut med nya reccommendationer att anvanda munskydd vare sig man ar sjuk eller inte, vilket verklar logiskt da jag ju tacker over nasa och mun och darfor har mindre chance att bli smittad.

Jag har ocksa bokat in en veterinartid till Diva. Det kan handa att jag maste kastrera henne da hon loper igen nu, andra gangen sedan February :arghh: Eller kanske fortfarande sedan February? I alla handelser ar det aldeles for mycket. Dessutom blir hon sa fruktansvart arg nar hon loper ... Hon har den varsta PMS ever.:p
 
Vet att det finns ett gäng datorkunniga här inne, nu behöver jag er hjälp.
Mitt wifi fick spader för någon timma sen och kunde inte nås.
Efter att jag fick igång det så säger datorn : Det gick inte att hitta IP-adressen till servern på www.facebook.com. tex,detta gäller alla sidor jag provat UTOM buke som ni kan se. Vad göra?
 
Vet att det finns ett gäng datorkunniga här inne, nu behöver jag er hjälp.
Mitt wifi fick spader för någon timma sen och kunde inte nås.
Efter att jag fick igång det så säger datorn : Det gick inte att hitta IP-adressen till servern på www.facebook.com. tex,detta gäller alla sidor jag provat UTOM buke som ni kan se. Vad göra?
Det är deras DNS server som lagt av. Gå in under kontroll panel/ network/internet inställningar network/sharingcenter. Ändra inställningar på dns till 8.8.8.8. Svårt att förklara då jag inte har fullständiga administratörs (maken gick ut en sväng det är han som är administratör) rättigheter på min dator. Men det går lätt att fixa.
/b
 
Det är deras DNS server som lagt av. Gå in under kontroll panel/ network/internet inställningar network/sharingcenter. Ändra inställningar på dns till 8.8.8.8. Svårt att förklara då jag inte har fullständiga administratörs (maken gick ut en sväng det är han som är administratör) rättigheter på min dator. Men det går lätt att fixa.
/b
:eek::confused::confused::confused::banghead: Innan någon annan säger det så säger jag det,jag är ett pucko o dataoteknisk som få. så det där var nog bra o rätt,även om jag fattade 0 :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp