Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer imorgon! Åtminstone hit. Hoppas jag!Alltså var är mitt fina väder? Jag som köpt picknickvin och gjort mackor inför långpromenaden och allt.
Jag har krupit tillbaka ner i sängen efter att ha blivit ivägjagad från vardagsrummet av en spindel som mätte hela 1,5 cm i diameter. Definitivt en stor spindel i min värld! Eller åtminstone medelstor. Sambon försökte lugna mig genom att säga att det är en liten spindel, att den sitter i motsatta hörnet från soffan och att det faktum att vi har typ 4 meter i takhöjd minimerar riskerna för att den ska bestämma sig för att hoppa ner på mig, men ser ni sådana sansade argument biter inte på en spindelfobiker! Dessutom var det rätt ok att ha en ursäkt att sätta sig i sängen en stund
Har upptäckt några av Black Rebel Motorcycle Clubs lugnare låtar nu @athena_arabians, jag blev inspirerad när du nämnde dem igår och har lyssnat massor på dem sedan dess! Devil's Waitin och Fault Line är ju så mysiga!
Jag har det absolut värst! Hade en ekorre i sovrummet i förrgår också förresten, det var spännande!Naturen tar över! Vilda getter i Wales, hjortar i trädgården i London och spindlar i vardagsrummet i Glasgow!
Ekorrarna i det här landet är så jäkla fräcka! Ingen respekt.Jag har det absolut värst! Hade en ekorre i sovrummet i förrgår också förresten, det var spännande!
Känner att det där inlägget kanske kräver lite bakgrundsinformation: Vi har alltså en dörr ut till trädgården från vårt sovrum, och den modige lille krabaten smög sig in medan jag var ute och fyllde på fågelmataren och lämnade dörren öppen.Jag har det absolut värst! Hade en ekorre i sovrummet i förrgår också förresten, det var spännande!
Verkligen! Den här kändes väldigt tam och jag kunde komma rätt nära innan den for iväg som skjuten ur en kanon. Hen var väldigt intresserad av Ralph the Rabbit som är den som håller dörren öppen när vi vill vädra lite:Ekorrarna i det här landet är så jäkla fräcka! Ingen respekt.
Nämen heeeej !Verkligen! Den här kändes väldigt tam och jag kunde komma rätt nära innan den for iväg som skjuten ur en kanon. Hen var väldigt intresserad av Ralph the Rabbit som är den som håller dörren öppen när vi vill vädra lite:
Visa bifogad fil 48119
Vi har döpt den till Steve! (och förutsätter därmed att det är en han, tänkte inte undersöka saken närmare)Nämen heeeej !
Pratar du skånska?Kompisen som yttrade det för första gången (i mitt liv alltså) har den bredaste Ystad-dialekt jag någonsin hört, oklart om hon varit norr om Falun i sitt liv Men det är mycket möjligt att uttrycket letat sig ner till oss Skånebor!
Ge oss dina infallsvinklar nu i efterhand, viktigt sånt härDricker kaffe och sörjer att jag verkar ha missat en livsviktig diskussion om mitt favoritämne just nu : Anders Wallensten
Härligt ! Vi körde iväg till ett naturreservat och gick en promenad med hunden. Jätteskönt att komma ut i naturen. Såg bland annat en massa blåsippor !Har varit ute i skogen i nästan 3 timmar. Grillat korv, lekt och bara varit!
Ja det var väldigt trevligt!Härligt ! Vi körde iväg till ett naturreservat och gick en promenad med hunden. Jätteskönt att komma ut i naturen. Såg bland annat en massa blåsippor !