Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, herregud vad du är bra på att måla!
Oschysst! Hoppas du slipper det igen.Sitter i sambons säng och äter frukost. Haft jättemycket mensvärk inatt. Brukar aldrig ha det på natten.
Tog mig några sekunder att förstå att "laxpaket" var "läxpaket". Jag såg framför mig någon maträtt med lax - kanske sådana foliepaket man steker på grillen......Precis, och det ger oss nagot att gora i tristessen nar ALLT ar stangt, utom vad som raknas som "essential" butiker, som apotek, och mataffarer. Har ar alla skolor stangda. Aven lagstadie skolor har undervisning via internet och med "laxpaket".
I dag var vi pa en hogstadie skola och stadade instrumenten till skolans band ... Alla instrument "lador" blev desinficerande liksom "halet" de var i. Samt alla dorrar och dorrhandtag tillsammans med de fa vaggytor som finns.
Musik lararen kom in medan vi var dar. Han var djupt tacksam och funderade pa hur han skulle fa hem alla instrument till eleverna nu nar de inte far komma till skolan och hamta.
Visa bifogad fil 48097
Dricker kaffe och sörjer att jag verkar ha missat en livsviktig diskussion om mitt favoritämne just nu : Anders Wallensten
Alltså, herregud vad du är bra på att måla!
Jag fattade det som att @hastflicka åkte runt och delade ut laxpaket åt barnen. Alltså som att de hade onlineundervisning och fick laxpaket utdelade som lunchTog mig några sekunder att förstå att "laxpaket" var "läxpaket". Jag såg framför mig någon maträtt med lax - kanske sådana foliepaket man steker på grillen......