Är det någon skillnad med sinnes fulla bruk och fulla sinnes bruk?
Ohja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon skillnad med sinnes fulla bruk och fulla sinnes bruk?
Tack för det ytterst klargörande svaretom det är till min fördel så what ever!
Om man frågar sent en fredags kväll med en Trana med vin i knoppen och pillemariskt humör så vad väntade du dig?Tack för det ytterst klargörande svaret
Så egentligenDet är ju en knäpp liten ordlek bara. Sinnes fulla, som i att man kan använda sinnet till full kapacitet medan fulla sinnes, som i att man kan använda sitt fulla (alltså onyktra) sinne till bästa kapacitet. Typ.
Japp, där satt den! Betydligt tydligare än min lilla utsvävning.Så egentligen
Fulla sinnets bruk. -> man är full
Sinnets fulla bruk -> man är inte full
Då är jag i mina sinnes bruk varken mer eller mindreJapp, där satt den! Betydligt tydligare än min lilla utsvävning.
Ungefär så, ja! Det är förmodligen ett uttryck som bara jag och mina vänner använder, och det kommer sig av att en av mina bästa vänner en gång högtidligt deklarerade att "jag är minsann inte ett dugg berusad, jag är vid mina fulla sinnes bruk!" en gång när hon definitivt druckit ett glas vin för mycket.Så egentligen
Fulla sinnets bruk. -> man är full
Sinnets fulla bruk -> man är inte full
Jag antar att jag är en burk sinnen ur bruk då.Då är jag i mina sinnes bruk varken mer eller mindre
Känner du någon transkille? Jag är lite svag för demHar en sån på lager till dig!
Nu missade jag samtalsämnet tidigare så nu tänker jag klampa in och ta upp det igen
Anders Wallensten (Jag fick googla först och undrade vad för man det var som hade fått ett flertal kvinnor törstiga här ) - jag gillar silverfox looken! Och jag förstår nog inte riktigt androgyn snacket då den andra saken jag lade märke till var hans käklinje
Är alla skolor stängda eller bara för vissa årskurser?
Suveränt att de tar in er för att fixa sådana saker. Det är ju bra att få ordentligt städat även med tanke på andra smittor förutom covid-19
Grattis i efterskott!Fyller år idag!
Men har inget planerat, skulle till psykologen, men hon blev sjuk..
Men imorgon ska jag och mina närmsta vänner ha födelsedagspickninck. Har önskat mig att alla tar med småkakor så vi kan ha småkakeknytkalas istället för tårta.
Min syrra gick i samma klass som honom på gymnasietGe mig Peder Fredricson och jag blir straight!
Eller om det var brorsan Jens...Min syrra gick i samma klass som honom på gymnasiet
Ohja!