Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sån jäkla panik ikväll - eller sedan jag fick veta om min HG - att jag inte riktigt vet vad jag ska göra ärligt. Försöker sitta och titta på logistik och ekonomi och det går inte ihop särskilt bra om vi säger så. Vill dra täcket över huvudet och låtsas om att ingenting har hänt. Mycket konstruktivt.
 
Njutit av en liten ridtur i solskenet (stallkompisens dotter vart så glad över att skritta fram omkring halvtimmen på ridbanan medan jag fixade boxen) bara bra att pållan fick lite mer motion och det slapp bli sent när jag var seeeeg efter jobbet 😊. Sen var det gott med räksallad från pizzerian och skönt med ett bad, leeeedig helg! 😀.
 
Jag har sån jäkla panik ikväll - eller sedan jag fick veta om min HG - att jag inte riktigt vet vad jag ska göra ärligt. Försöker sitta och titta på logistik och ekonomi och det går inte ihop särskilt bra om vi säger så. Vill dra täcket över huvudet och låtsas om att ingenting har hänt. Mycket konstruktivt.

HG?
 
Jag upptäckte min lesbiska sida när jag såg Wilma i Skärgårdsdoktorn. Min första kärlek!
Haha, när jag var liten så var jag rädd för att vara lesbisk pga. alltid gillat stora bröst. Men jag upptäckte min böjelse för något androgynt i och med när jag började gilla Hanson efter att ha läst en intervju i tidningen Okej med den minsta brodern, där han själv sa sig trott att han såg en snygg tjej när han såg sig själv på tv första gången. :D Sen gick jag musiksmaksmässigt från Hanson till Manson ganska abrupt. Mycket på grund av den här looken:
ab67616d0000b27348f31f0d658ebfb9a049769e.webp
 
Haha, när jag var liten så var jag rädd för att vara lesbisk pga. alltid gillat stora bröst. Men jag upptäckte min böjelse för något androgynt i och med när jag började gilla Hanson efter att ha läst en intervju i tidningen Okej med den minsta brodern, där han själv sa sig trott att han såg en snygg tjej när han såg sig själv på tv första gången. :D Sen gick jag musiksmaksmässigt från Hanson till Manson ganska abrupt. Mycket på grund av den här looken:
Visa bifogad fil 48083

Den där har jag också dreglat över lite osunt många gånger. :D
 
Haha, när jag var liten så var jag rädd för att vara lesbisk pga. alltid gillat stora bröst. Men jag upptäckte min böjelse för något androgynt i och med när jag började gilla Hanson efter att ha läst en intervju i tidningen Okej med den minsta brodern, där han själv sa sig trott att han såg en snygg tjej när han såg sig själv på tv första gången. :D Sen gick jag musiksmaksmässigt från Hanson till Manson ganska abrupt. Mycket på grund av den här looken:
Visa bifogad fil 48083
Jag gillar inte androgynt egentligen. Älskar kvinnlighet med kvinnliga former. Åhh, kvinnor ändå alltså. 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
390
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 732
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp