Jisses! detta vad jag gillar, klassisk skönhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses! detta vad jag gillar, klassisk skönhet.
Jättefin !Behöver lite råd
Är sugen på denna. Den fanns i mörkrosa och lite blått men det vågar jag inte riktigt än haha.
Men är den tantig?
Visa bifogad fil 48073
Haha, på riktigt? Det vore ju drömmen.Har en sån på lager till dig!
Man blir ju verkligen knäsvag, så vacker.
Japp! Vi dejtade men icke opererade är inget för mig. Men hon är fantastisk i övrigt.Haha, på riktigt? Det vore ju drömmen.
Jag har sån jäkla panik ikväll - eller sedan jag fick veta om min HG - att jag inte riktigt vet vad jag ska göra ärligt. Försöker sitta och titta på logistik och ekonomi och det går inte ihop särskilt bra om vi säger så. Vill dra täcket över huvudet och låtsas om att ingenting har hänt. Mycket konstruktivt.
Men är hon så lång också alltså?Japp! Vi dejtade men icke opererade är inget för mig. Men hon är fantastisk i övrigt.
Hyresgäst. Hen har sagt upp kontraktet drygt två månader för tidigt. Och nu står jag utan HG. Just i värsta coronakrisen.
Med klackar iaf!Men är hon så lång också alltså?
Jag tycker att den är fin och ser jätteskön ut! Omlottsdetaljer ärBehöver lite råd
Är sugen på denna. Den fanns i mörkrosa och lite blått men det vågar jag inte riktigt än haha.
Men är den tantig?
Visa bifogad fil 48073
Haha, när jag var liten så var jag rädd för att vara lesbisk pga. alltid gillat stora bröst. Men jag upptäckte min böjelse för något androgynt i och med när jag började gilla Hanson efter att ha läst en intervju i tidningen Okej med den minsta brodern, där han själv sa sig trott att han såg en snygg tjej när han såg sig själv på tv första gången. Sen gick jag musiksmaksmässigt från Hanson till Manson ganska abrupt. Mycket på grund av den här looken:Jag upptäckte min lesbiska sida när jag såg Wilma i Skärgårdsdoktorn. Min första kärlek!
Haha, när jag var liten så var jag rädd för att vara lesbisk pga. alltid gillat stora bröst. Men jag upptäckte min böjelse för något androgynt i och med när jag började gilla Hanson efter att ha läst en intervju i tidningen Okej med den minsta brodern, där han själv sa sig trott att han såg en snygg tjej när han såg sig själv på tv första gången. Sen gick jag musiksmaksmässigt från Hanson till Manson ganska abrupt. Mycket på grund av den här looken:
Visa bifogad fil 48083
Jag gillar inte androgynt egentligen. Älskar kvinnlighet med kvinnliga former. Åhh, kvinnor ändå alltså.Haha, när jag var liten så var jag rädd för att vara lesbisk pga. alltid gillat stora bröst. Men jag upptäckte min böjelse för något androgynt i och med när jag började gilla Hanson efter att ha läst en intervju i tidningen Okej med den minsta brodern, där han själv sa sig trott att han såg en snygg tjej när han såg sig själv på tv första gången. Sen gick jag musiksmaksmässigt från Hanson till Manson ganska abrupt. Mycket på grund av den här looken:
Visa bifogad fil 48083
Jag upptäckte min lesbiska sida när jag såg Wilma i Skärgårdsdoktorn. Min första kärlek!