R
Raderad medlem 68338
Feminin - bra
Lite för lång dock..
Ehh nej Haha allt under 185 är KORT. Kan tänka mig 184 om han i övrigt är perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Feminin - bra
Lite för lång dock..
Helt enig i längdfrågan. 185+ är det ideala, typ 195-200 (och ja, jag är 159 själv, haha).Ehh nej Haha allt under 185 är KORT. Kan tänka mig 184 om han i övrigt är perfekt
Haha, jag har aldrig dejtat en tjej över 165 typ. Är 170 själv.Ehh nej Haha allt under 185 är KORT. Kan tänka mig 184 om han i övrigt är perfekt
Jag skulle ha en lång partner, partner är ca 6 cm längre än mig alltså typ 184Ehh nej Haha allt under 185 är KORT. Kan tänka mig 184 om han i övrigt är perfekt
Helt enig i längdfrågan. 185+ är det ideala, typ 195-200 (och ja, jag är 159 själv, haha).
Haha, jag har aldrig dejtat en tjej över 165 typ. Är 170 själv.
Men ja, vi har olika kön som preferenser.
NÄSAN
Han har fett fina drag.Ge mig Peder Fredricson och jag blir straight!
Jag har nog en preferens för korta tjejer.Haha! Typ alla mina kompisar är 180 långa. Jag är 175....
... med skor
Ja, och blir bara vackrare med åren. Tror dock jag ser på honom på samma sätt som på en vacker häst än en sexig man.. Men ändå.Han har fett fina drag.
Kanske bör lägga till att jag funderar på om inte en pre.op transtjej på 195 med stor näsa hade kunnat vara mitt ideal. Om hur feminina killar jag gillar, alltså.
NÄSAN
Har en sån på lager till dig!Kanske bör lägga till att jag funderar på om inte en pre.op transtjej på 195 med stor näsa hade kunnat vara mitt ideal. Om hur feminina killar jag gillar, alltså.
Har en sån på lager till dig!
Jag upptäckte min lesbiska sida när jag såg Wilma i Skärgårdsdoktorn. Min första kärlek!Haha! Hade kunnat överväga att bli bisexuell för Meryl Streep.