Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för påminnelsen, ska skicka en blomma till finaste farfar. Men har så klart glömt 🙄 Vet du hur lång tid i förväg man bör deställa sådant? :nailbiting:
Interflora har på deras hemsida att de kan leverera dagen efter :confused::cautious:
Jag skulle inte chansa med det :p Men annars är det nog rätt säkert. Dock så kanske flera skickar blommor än vanligt nu så kanske beställa lite tidigare för säkerhets skull?
 
Själv tror jag det blir ostkrokar och rom. Alternativt blåbärspaj, glass och rom, eller spaghetti, korv och rom. :angel:

Hundarna får inget alls, de har snott min köttsoppa jag hade ute på BRON, druckit upp buljongen och ätit upp kött och köttben! :arghh: :banghead: :mad:

Hästarna har varit inne en sväng och fått kraftfoder och morötter, sen ut igen till en ny stor bal ensilage och jag har varit och badat och shoppat lite blommor och mat så i helgen blir det matlagning och ev bak då jag ska jobba som en idiot nästa period, blir 56 timmar totalt! :nailbiting:
 
Förstår inte vad problemet är 🤷‍♀️:D
Instämmer till 100% euro dollar @Mineur 🍷
Såhär i halvlek (eller tredjedelslek... eller vad det nu blir) kan jag nöjt meddela att jag förvisso är lite ovanligt rosig om kinderna och pratglad (ännu mer än vanligt :angel:) men fortfarande vid mina sinnes fulla bruk! Eller fulla sinnes bruk, som min kompis brukar säga... :D
Piggar upp mig med lite öron- och ögongodis :angel: Tack för tipset @Mineur! :love:

Åh vad kul att du gillar dem! De ligger definitivt i topp 5 över mina favoritband :love:
 
Har nu haft 1,5 veckas praktik. Har insett att trots att veckans uppgifter har råkat bli ganska "tråkiga/dåliga" så har jag haft sjukt roligt och det kan vara mitt drömjobb. :love: Det finns dock extremt lång möjlighet till jobbet på min egen ort. Och jag är inte flyttbar pga att vi bor i drömhuset. Men jag har SÅ kul och ska njuta av det!
Nu har jag fått komma hem till sambon efter en vecka i ett skittråkigt studentrum och fått äta sjukt god mat och dricker bubbel. 🥂

(Jag är på länsstyrelsen och fick i uppgift idag att skriva om deras informationsbroschyr angående hästhållning, hur kul?!)
 
Själv tror jag det blir ostkrokar och rom. Alternativt blåbärspaj, glass och rom, eller spaghetti, korv och rom. :angel:

Hundarna får inget alls, de har snott min köttsoppa jag hade ute på BRON, druckit upp buljongen och ätit upp kött och köttben! :arghh: :banghead: :mad:

Hästarna har varit inne en sväng och fått kraftfoder och morötter, sen ut igen till en ny stor bal ensilage och jag har varit och badat och shoppat lite blommor och mat så i helgen blir det matlagning och ev bak då jag ska jobba som en idiot nästa period, blir 56 timmar totalt! :nailbiting:

När Corona-helvetet är över ser jag att du borde åka till Havanna och dricka.... ROM ;)
 
Behöver lite råd
Är sugen på denna. Den fanns i mörkrosa och lite blått men det vågar jag inte riktigt än haha.
Men är den tantig?
20200403_201221.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
390
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 731
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp