R
Raderad medlem 68338
Visa bifogad fil 48076
En bild säger mer än tusen ord, eller hur var det? Ikväll är jag nöjd med middagen! Skål!
Gött! Vad är det för smarriga bröd? Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 48076
En bild säger mer än tusen ord, eller hur var det? Ikväll är jag nöjd med middagen! Skål!
Behöver lite råd
Är sugen på denna. Den fanns i mörkrosa och lite blått men det vågar jag inte riktigt än haha.
Men är den tantig?
Visa bifogad fil 48073
Behöver lite råd
Är sugen på denna. Den fanns i mörkrosa och lite blått men det vågar jag inte riktigt än haha.
Men är den tantig?
Visa bifogad fil 48073
Gött! Vad är det för smarriga bröd? Skål!
Minipizzor med lufttorkad skinka, pinjenötter, mozzarella OCH parmesan () och honung, blev löjligt bra!
Ja! Till och med jag som flata ser hans skönhet.Måste säga att den biträdande statsepidemiologen Anders Wallensten är rätt snygg ändå.
Frågan är om det är bra eller dåligt för hans del? Och han gungar inte när han pratar på tvJa! Till och med jag som flata ser hans skönhet.
Måste säga att den biträdande statsepidemiologen Anders Wallensten är rätt snygg ändå.
Haha! Självklart bra att bli uppskattad av flator. En man vars skönhet ses av oss är en bra man.Frågan är om det är bra eller dåligt för hans del? Och han gungar inte när han pratar på tv
Minipizzor med lufttorkad skinka, pinjenötter, mozzarella OCH parmesan () och honung, blev löjligt bra!
Alltså, det känns rimligt utifrån perspektivet att jag blir avtänd av manliga män, något androgynt är idealet i mina ögon.Ja! Till och med jag som flata ser hans skönhet.
Eller för kvinnlig Men jag tittar gärna på honomHaha! Självklart bra att bli uppskattad av flator. En man vars skönhet ses av oss är en bra man.
Och jag föredrar kvinnliga kvinnor, så han har något kvinnligt över sig.Alltså, det känns rimligt utifrån perspektivet att jag blir avtänd av manliga män, något androgynt är idealet i mina ögon.
Det gör inte ont att titta på honom, nej...
Feminin - braNää googlade. Han är ju inte ful på ngt sätt och jag medger att han har helt ok näsa. Men nej. Han ser för feminin ut för min smak. Har även en känsla att han är typ 175 lång
Jo, han kan nog potentiellt vara för kort, men absolut inte för feminin.Nää googlade. Han är ju inte ful på ngt sätt och jag medger att han har helt ok näsa. Men nej. Han ser för feminin ut för min smak. Har även en känsla att han är typ 175 lång