Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ska tydligen få helt fantastiskt väder i helgen och jag ser jättemycket fram emot att se trädgården explodera i grönska! Det regnade dessutom rätt rejält idag så det passar perfekt! :love: Upp till sjutton grader varmt på söndag.

Alla ministrar har dock pekat med HELA HANDEN och sagt att det inte bara är en rekommendation att stanna hemma,utan en Instruktion så jag anar att vi kommer att få se många polisklipp i media.
Jag planerar dock en flykt upp på kullarna via John Buchan way.
 
@Mineur: Har du tagit en titt på Black Rebel Motorcycle Club? Jag gissar att du iaf gillar en del av deras låtar om du gillar Kaleo :)

Ja gud ja! Aint No Easy Way och Spread Your Love är stammisar på min "Favoriter"-spellista sedan du tipsade om dem för ett par månader sen! :love:
Skål! (fortfarande vid mina fulla sinnes bruk ;) )

Winewine.webp
 
Smuttar på dagens sista glas vin och känner mig så tacksam för de fina människor jag har omkring mig och de möjligheter jag trots allt har att "umgås" med dem under rådande omständigheter. Från 1,5 h Skype med en kompis där det kändes som att vi aldrig gjort annat, till 2 h Skype med föräldrar + bror + brors flickvän där vi pratade om allt mellan himmel och jord och även hann med lite Trivial Pursuit, till finmiddag med sambon, till pub quiz via Skype med tjejerna från mitt gamla basketlag där det återigen kändes som att vi aldrig gjort annat. Teknikens under är allt rätt bra ibland ändå :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
390
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 732
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp