Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja så ilsk jag blev när jag inte kunde kolla viaplay och laga mat samtidigtJa,är det deras fel? Jag har just konstaterat aldesles själv att det är inte laptopen som behöver lära sig flyga,det är telias jävla wifi
Förslag på flera namn: Bäa, Bäatrice, Bäatrix, (Märit?) ... Vilken underbar namn idé du hade!Just ja, jag har såna här nu med
Det här är Bäata, som har en tvilling som heter Bäatris. Mamma är Bärit
Visa bifogad fil 48142
Jag har också problem!Är ganska sur. Telia har problem. Jag vill köpa ett nytt spel men har tvåstegsautenticering på inloggen iom att jag har spel för flera tusen där... Tvåstegsautenticeringen måste gå genom mobilens nät
Vilka enorma i-lands problem egentligen
Insåg nu i efterhand att två av dem var bara lite annorlunda varianter på den du @Angua hade redan namngett ett av lammen med, och den sista är dessutom mammans namn....Förslag på flera namn: Bäa, Bäatrice, Bäatrix, (Märit?) ... Vilken underbar namn idé du hade!
Är bara Bärits barn som heter så. Hennes son förra året heter Börtie, för Bärtie blev fel för han låter verkligen BÖÖÖÖÖ när han bräkerFörslag på flera namn: Bäa, Bäatrice, Bäatrix, (Märit?) ... Vilken underbar namn idé du hade!
Du lyda mitt råd, flytta ihop med denna där!En vän gjorde veganska chokladpraliner åt min med mandel i, så fruktansvärt goda!
Dom tar nog slut ikväll..
Det var tanken! Vi har tjatat länge på honom.Du lyda mitt råd, flytta ihop med denna där!
Namn puns är de bästaÄr bara Bärits barn som heter så. Hennes son förra året heter Börtie, för Bärtie blev fel för han låter verkligen BÖÖÖÖÖ när han bräker
Sen är det Märta som ska lamma snart, och hennes likaledes högdräktiga syster EuFåria (Effie) och den enda jag inte döpt som heter Låla. Låla är en hen så hen är inte på smällen
Mamma har predikat för Märta och Effie att inte skaffa bagglamm, får se vad de nedkommer med
MaoJameth
Jamice
Jamita
Jam-Ivar (valfritt andra namn)
Jamsdotter
Jamme (Janne)
Jammicke
Jamte
Jamvier
Till katter då alltså