Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle behövas lite uppfriskande konst här ... 🙄

F2B1C9A4-D425-430B-B15B-EB6DEFD89F54.webp
 
Högst oklart. Har fått en knöl på ögonvitan. Tänkte i natt ta bort den med en pincett meeeen då följde typ hinnan på ögat med. Så jag la ner kirurgin :rofl:
Guuud vad det vred sig i magen när jag läste det här. Har för mig att du gjort något liknande förut, kanske inte med ögat, men nåt med pincett? Eller är jag helt ute och cyklar? Fy fan vad jobbigt iaf, hoppas det blir bra.
 
Plötsligt kommer man på sig själv med att verkligen tänka efter före, när man fått sig en rejäl näsknäpp.

1. Telefonen i BH'n när jag rör mig i lägenheten
2. Låser arbetsstolen, när jag sätter mig och ska resa mig. Det var länge sen.
3. Låser rullatorn, när jag sätter mig och ska resa mig. Det brukar jag iofs göra och även försöka lära övrig omgivning som jag ser vobbla rundbana med rullatorerna.
4. Stå vid badrumsdörren, ta tag i betastödet och tänka efter noga vilken fot som ska in eller ut först... Det är det svåraste, eftersom jag för närvarande har värk i bägge benen.
5. Blänger ilsket på ceratet som for ner från skrivbordet för en kvart sen och ligger utom räckhåll. Jag kan och får absolut inte vika ihop mig som en fällkniv för att försöka pilla fram det. Jag sa försöka leta fram griptången... Jag har för mig att jag hängde den på rullstolen på Tullhuset, jag hoppas den hänger kvar, så ingen "villhövde" den...

Var rädda om er - en vurpa, är ett ögonblicks verk, även om man tror att man är odödlig.
 
Så. Glad. En utav mina kollegor har valt att gå i förtidspension. En förbaskat trevlig dam men jag kan inte påstå att det riktigt varit någon fart på kvinnan. Detta leder till att min vän som varslades för ett par veckor sedan, som jag bölade lite inne på toaletten över, har fått omplaceringserbjudande till min avdelning. Det innebär att det äntligen kommer bli fart på min avdelning igen med utbyte till ny yngre personal, att min kära vän som jag haft magont över slipper förlora jobbet och att vi DESSUTOM SKA JOBBA TILLSAMMANS SOM BILL OCH BULL. Dör vad glad jag blir. Livet är åter osv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp