Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lyckades på något vis snorta i mig tvålskum från min ansiktstvål när jag duschade. Nu är jag täppt i näsan och halsen svider. Intalar mig själv väldigt väldigt hårt att det bara är tvålskummet, och inte covid-19pesten som kommit för att ta mig...
 
Bor ensam i ett studentrum på veckorna under min praktik. Har bara sovit här tre nätter, men upptäckte ganska omgående att jag har en sambo. Nu undrar jag vad ni tycker att min enorma badrumsspindel ska heta?

Mvh isolerad och inte längre ensam
Min lillebror var jätte rädd för spindlar som barn och skulle döda dem så fort han såg en. Så vi döpte en svart stor spindel i badrummet till Oskar för att han skulle bota sin fobi. Oskar bodde med oss i många år och blev större och större o en dag fanns det en massa små Oskars också.. då blev det lite problematiskt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp