Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den röda jästen har inte funnits så länge.Jag bakar nästan alltid allting med blå jäst. Funkar lika bra !
Dahlior? Har jag missat något?
Det avhandlades i någon av trådarna, men nu minns jag inte om det var den här eller någon annan.
Det diskuterades först i trädgårdstråden och sedan i bunkringstråden och så hamnade det härDahlior? Har jag missat något?
Jajamen, på 33 cl burk, 50 cl flaska och 1,5 l flaska.Åh finns det?
Bor ensam i ett studentrum på veckorna under min praktik. Har bara sovit här tre nätter, men upptäckte ganska omgående att jag har en sambo. Nu undrar jag vad ni tycker att min enorma badrumsspindel ska heta?
Mvh isolerad och inte längre ensam
Min lillebror var jätte rädd för spindlar som barn och skulle döda dem så fort han såg en. Så vi döpte en svart stor spindel i badrummet till Oskar för att han skulle bota sin fobi. Oskar bodde med oss i många år och blev större och större o en dag fanns det en massa små Oskars också.. då blev det lite problematisktBor ensam i ett studentrum på veckorna under min praktik. Har bara sovit här tre nätter, men upptäckte ganska omgående att jag har en sambo. Nu undrar jag vad ni tycker att min enorma badrumsspindel ska heta?
Min lillebror var jätte rädd för spindlar som barn och skulle döda dem så fort han såg en. Så vi döpte en svart stor spindel i badrummet till Oskar för att han skulle bota sin fobi. Oskar bodde med oss i många år och blev större och större o en dag fanns det en massa små Oskars också.. då blev det lite problematiskt
Bor ensam i ett studentrum på veckorna under min praktik. Har bara sovit här tre nätter, men upptäckte ganska omgående att jag har en sambo. Nu undrar jag vad ni tycker att min enorma badrumsspindel ska heta?
Sälj dom.Jag köpte dessa för typ 4 papp i ett desperat försök att framstå som sportig. Kan inte gå i dom, går som Charlie Chaplin och har använt dom ca en jävla gång pga fail.
Visa bifogad fil 47872
Kaffe..De pratade just om jäst i Efter fem, tydligen är det slut i affärerna. Först toapapper och nu jäst, vad blir nästa masspsykosbunkringsvara …
Oh det låter faktiskt som en möjlighet.Kaffe..
Spiken i kistan.Kaffe..