Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
20200401_003613.webp

Här är den skyldige, tur att hon är söt :cautious::D
 
I natt har jag skapat stort blodbad i Stockholm. Gick runt med motorsåg i ett konstigt Stockholm som var delvis racing bana. Sågade av folk på mitten, ingen gav något motstånd.
Överallt stod såna där tryckta människor i kartong i full storlek. Såna där som ibland finns av kändisar på till exempel biografer. De hade små högtalare på baksidan med inspelade hejarramsor.

Drömmen gjorde mig sugen på att gå på bio. 🙄
 
Min lillebror var jätte rädd för spindlar som barn och skulle döda dem så fort han såg en. Så vi döpte en svart stor spindel i badrummet till Oskar för att han skulle bota sin fobi. Oskar bodde med oss i många år och blev större och större o en dag fanns det en massa små Oskars också.. då blev det lite problematiskt :D
Paul! :heart Och vi vill hemskt gärna ha foton i spindeltråden! :D
Jag återkommer med bild! Jag har inbillat mig att min sambo är av kvinnligt kön dessutom :angel::laugh:
 
Sökes: Någon som förstår mitt språk.

Jag: Kan jag få min toalettrulle.
Mamma: :confused:
Jag: Alltså... inte min toalettrulle, fast... du vet?
Mamma: ... :cautious:
Jag: Den där.. med metall i som gör ont om det kommer ut!
Mamma: 🙄
Jag: Alltså... den håller i mina tuttar!
Mamma: BH:n?
Jag: Jaaa!

I bland (ganska ofta... detta händer flera gånger i veckan) fattar jag noll av vad min egen hjärna gör. :p
 
Sökes: Någon som förstår mitt språk.

Jag: Kan jag få min toalettrulle.
Mamma: :confused:
Jag: Alltså... inte min toalettrulle, fast... du vet?
Mamma: ... :cautious:
Jag: Den där.. med metall i som gör ont om det kommer ut!
Mamma: 🙄
Jag: Alltså... den håller i mina tuttar!
Mamma: BH:n?
Jag: Jaaa!

I bland (ganska ofta... detta händer flera gånger i veckan) fattar jag noll av vad min egen hjärna gör. :p
Min fetning: Alltså, det där fick mig bara att tänka på alla möjliga saker folk (män!) stoppar upp i arslet och sedan behöver besöka sjukhuset :cautious::rofl::rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp