Haha, min framlidna moder hade varit SÅ avundsjuk alternativt inspirerats till att också preppa stiltonost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, min framlidna moder hade varit SÅ avundsjuk alternativt inspirerats till att också preppa stiltonost.
Den här är fortfarande i princip oslagbar!
Hur kan man ha gott om champagne? I huset jag bor i finns en riktigt vinkällare och inte ens där går det att lagra champagne, flaskorna försvinner lika fort som de kommer dit.100% euro dollar. Han förklarar även längre ner i texten att han även har gott om champagne Dvs läget är under kontroll för honom kan man konstatera!
lyckost!Min katt fäller noll. Kanske möjligtvis att jag ser ett hår på våren och ett på hösten
Fy så äckligt!
Åh finns det?Ooh! Jag måste bunkra Trocadero zero!
Jag läste helvetesintrycketJag ska städa av hemma (eller städa klart, har minipaus - dags för dammsugaren!). Fick mina nya köksluckor i fredags och även om mitt microkök är rätt slitet - vilket är lite vad det är, liksom - så blev helhetsintrycket klart fräschare! Dessutom är det moderna luckor som stänger mycket tystare, och de bytte allihop (luckor + lådor) - trevligt!
Fy så äckligt!
Jästen är slut, men det var så värt det....
Visa bifogad fil 47887
Alltså så jävla less på all corona-limbo nu. Man kan inte gå ut, inte göra ngt vettigt, vet knappt från dag till dag om man ska gå till jobbet eller inte. Och är man väl där så finns inget att göra. Älskar mina kollegor men att spela musik och göra memes på arbetstid var kul typ ett par dagar helt ärligt.. Funderar på att göra slag i saken och göra ngt vettigt, typ jobba i vården bara för att faktiskt känna att man GÖR något.
Nu har jag fått slutligt besked om att att komman flyttar in i mitt gästhus i 14 dagar. Hens partner kommer hem efter flera veckor i Nederländerna. Där har de över 11.000 fall så ingen vill umgås. I valet mellan lägenhet i stan och gästhus så valde barnet timmerstugan på landet.
Men det innebär att jag måste skura golvet, bädda upp sängen och flytta in alla odlingar till mitt hus.
Känner precis likadant.
Hängt tvätt och tänker inte göra mer ikväll än sitta en stund i badbaljan och sen krypa ner nybadad i rena sängkläder .
Jag bakar nästan alltid allting med blå jäst. Funkar lika bra !
Köpte jäst för att baka bullar idag, men de hade inte den röda. Blir det någon skillnad med den blåa?