Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter som på nålar och ska handla på glassbilen för första gången i mitt liv. Jag hör den köra runt och jag är jättestressad (oklart varför). Kollar konstant var den finns på deras hemsida.
Är klädd i katt tröja med fluff och mjukisbyxor. Har nyss duschat och håret spretar överallt och är blött. Hoppas glassbilsföraren inte tycker jag är läskig och kör iväg :nailbiting:
 
Katten har inte fällt vinterpäls hela hösten och vintern, såklart :idea:
Sen har jag andra byxor på vintern som tydligen inte tar åt sig katthår lika bra som mina tunnare sommar/vår-byxor :p
Så länge jag är hemma skiter jag i vilket. Det är så mycket katthår överallt att det kvittar med lite till liksom. Men när jag ska tillbaka till skolan kan det bli lite jobbigt, med tanke på att halva klassen är katt-allergiska :rofl: :angel:
Amazing, så era katter fäller mer eller mindre under olika perioder i året? :eek::meh::cautious:

Jag skiter också i det, men det är så mycket att det skulle inte se bra ut på mina svarta arbetsbyxor på jobbet .. :o:rofl:
 
Amazing, så era katter fäller mer eller mindre under olika perioder i året? :eek::meh::cautious:

Jag skiter också i det, men det är så mycket att det skulle inte se bra ut på mina svarta arbetsbyxor på jobbet .. :o:rofl:
Min katt fäller noll. Kanske möjligtvis att jag ser ett hår på våren och ett på hösten :D
 
@Hoarfrost och @godisklubba
Titta på mitt underlakan! 😭
20200331_174926.webp

Ja.
Jag har gett upp :meh:
 
Amazing, så era katter fäller mer eller mindre under olika perioder i året? :eek::meh::cautious:

Jag skiter också i det, men det är så mycket att det skulle inte se bra ut på mina svarta arbetsbyxor på jobbet .. :o:rofl:
Ja, den ena fäller typ ingenting. Den andra hela tiden men allra mest vid pälsbyte!

Haha, katterna har lärt sig att öppna min garderob så allt är kontaminerat redan :o :rofl:
@Hoarfrost och @godisklubba
Titta på mitt underlakan! 😭
Visa bifogad fil 47879
Ja.
Jag har gett upp :meh:
Det finns en anledning till att jag har vitt lakan! :rofl: :angel:
 
Alltså så jävla less på all corona-limbo nu. Man kan inte gå ut, inte göra ngt vettigt, vet knappt från dag till dag om man ska gå till jobbet eller inte. Och är man väl där så finns inget att göra. Älskar mina kollegor men att spela musik och göra memes på arbetstid var kul typ ett par dagar helt ärligt.. Funderar på att göra slag i saken och göra ngt vettigt, typ jobba i vården bara för att faktiskt känna att man GÖR något.
 
Hade hovis ute som verkade pålle så efter det tog vi en kort (knappt halvtimme) ridtur i skritt och lite granna galopp 😊. Efter stallet på vägen hem handlade jag en del åt oss och mamma på närbutiken och så dragit igång en maskin lång tvätt, nu har jag vilat på soffan en stund, ska snart tvätta håret 😊 .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp