Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De smakar typ bara havrekudde, fyllningen smakar nollNoo say it ain't so
Vad var det för fel på dem?
Amazing, så era katter fäller mer eller mindre under olika perioder i året?Katten har inte fällt vinterpäls hela hösten och vintern, såklart
Sen har jag andra byxor på vintern som tydligen inte tar åt sig katthår lika bra som mina tunnare sommar/vår-byxor
Så länge jag är hemma skiter jag i vilket. Det är så mycket katthår överallt att det kvittar med lite till liksom. Men när jag ska tillbaka till skolan kan det bli lite jobbigt, med tanke på att halva klassen är katt-allergiska
Min katt fäller noll. Kanske möjligtvis att jag ser ett hår på våren och ett på höstenAmazing, så era katter fäller mer eller mindre under olika perioder i året?
Jag skiter också i det, men det är så mycket att det skulle inte se bra ut på mina svarta arbetsbyxor på jobbet ..
Shut upMin katt fäller noll. Kanske möjligtvis att jag ser ett hår på våren och ett på hösten
Ja, den ena fäller typ ingenting. Den andra hela tiden men allra mest vid pälsbyte!Amazing, så era katter fäller mer eller mindre under olika perioder i året?
Jag skiter också i det, men det är så mycket att det skulle inte se bra ut på mina svarta arbetsbyxor på jobbet ..
Det finns en anledning till att jag har vitt lakan!
De pratade just om jäst i Efter fem, tydligen är det slut i affärerna. Först toapapper och nu jäst, vad blir nästa masspsykosbunkringsvara …Bullbak ! Ingen press ALLS på den enda kuben färsk jäst att prestera......
Jag trodde att vi kommit fram till att det kommer att bli dahlior?De pratade just om jäst i Efter fem, tydligen är det slut i affärerna. Först toapapper och nu jäst, vad blir nästa masspsykosbunkringsvara …
Håller tummarna ! Jag är nämligen helt ointresserad......Jag trodde att vi kommit fram till att det kommer att bli dahlior?
Nu har jag köpt sparrisglass från glassbilen. Men får inte smaka än pga order från kompis att vi ska smaka tillsammans.
Och jag råkade gilla inlägget med ett hjärta först. Vet inte om jag känner så kärleksfyllda känslor inför springmask egentligen?? Freudian slip typ.Jag läste "springmask" och ba okej.