Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte dessa för typ 4 papp i ett desperat försök att framstå som sportig. Kan inte gå i dom, går som Charlie Chaplin och har använt dom ca en jävla gång pga fail.

Visa bifogad fil 47872

Ändå rätt balla ju! Jag som är van vid Nike Free som är som att gå med en kakelplatta under foten måste säga att det här med sjukt uppbyggda skor ändå är förbaskat skönt.
 
Håller på att klura på presenter till maken som fyller 40 i början maj! Har beställt lite roliga saker som ändå är användbara och så ska jag beställa ett par svindyra peltorkåpor som han önskat sig jättelänge men aldrig tar sig råd till :D Klurar även på om det skulle gå att få till någon lite överraskningstillställning eftersom får planerade resa till Gran Canaria inte blir av.
 
Hostade du när du pratade med dem? :D

Hur visste du det? :angel: Ärligt jag mår inget vidare (mest pga strulet med bloodsocker) men förkyld och inte hostig som så, bara att det kittlar till ibland. Men jag kunde se paniken de hade över en förkyld person vandrande in på bibblan som är ett annat pensionärstillhåll. Man riktigt såg hur det brann i sms där de meddelade att boken var omlånad en månad, vilket bara det är underligt eftersom man lånar om varannan vecka.
 
Hur visste du det? :angel: Ärligt jag mår inget vidare (mest pga strulet med bloodsocker) men förkyld och inte hostig som så, bara att det kittlar till ibland. Men jag kunde se paniken de hade över en förkyld person vandrande in på bibblan som är ett annat pensionärstillhåll. Man riktigt såg hur det brann i sms där de meddelade att boken var omlånad en månad, vilket bara det är underligt eftersom man lånar om varannan vecka.
De skrev inte nej med versaler och flera gånger? :angel::rofl:
 
Ooh såg reklam om frasiga havrekuddar med fyllning av jordgubb eller blåbär, såg smarrigt (och säkert onyttigt) ut :d Blir sugen på att prova på det...!
 
Ca 10min borstande av ena katten resulterade i följande:
9K7NAkB.jpg

a40Ek5b.jpg

Samt att mina (före detta) svarta byxor numer är i princip vita :laugh:
 
Ca 10min borstande av ena katten resulterade i följande:
9K7NAkB.jpg

a40Ek5b.jpg

Samt att mina (före detta) svarta byxor numer är i princip vita :laugh:
Alla mina byxor är fd deras originalfärger, de är vitspräckliga allihop :cautious: (och mitt nuvarande mörka underlakan :meh:)
Jag måste byta direkt från arbetskläderna när jag kommer hem, kan inte ens sätta mig ned någonstans för då smittas de direkt :rofl:
Hur 17 har du klarat dig undan hittills? :rofl:
 
Alla mina byxor är fd deras originalfärger, de är vitspräckliga allihop :cautious: (och mitt nuvarande mörka underlakan :meh:)
Jag måste byta direkt från arbetskläderna när jag kommer hem, kan inte ens sätta mig ned någonstans för då smittas de direkt :rofl:
Hur 17 har du klarat dig undan hittills? :rofl:
Katten har inte fällt vinterpäls hela hösten och vintern, såklart :idea:
Sen har jag andra byxor på vintern som tydligen inte tar åt sig katthår lika bra som mina tunnare sommar/vår-byxor :p
Så länge jag är hemma skiter jag i vilket. Det är så mycket katthår överallt att det kvittar med lite till liksom. Men när jag ska tillbaka till skolan kan det bli lite jobbigt, med tanke på att halva klassen är katt-allergiska :rofl: :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp