Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen efter en stadsrunda.
först ett möte med skolchefen om kommande förändringar. Sedan apotek för att ta ut mängder av mediciner. Avslutade på Willys och hittade MEMMA :love::love::love:

Lyssnade på radio i bilen och hörde att de inte är säkra på hur immuniteten ser ut efter Covid19. Om den räcker några veckor, några månader eller åratal. Skit om det inte blir kvarstående immunitet för dem som gått igenom corona.
 
Jag har nyss avslutat ett avdelningsmöte på Skype och svarat på frågan som ställdes hur alla tycker det fungerar att jobba på distans och de flesta svarade att det var så tråkigt att sitta hemma och inte ha kollegorna omkring sig. Jag svarade att det går bra och att jag hade fått min dos av kollegor förra veckan så nu klarar jag mig till nästa vecka. :laugh:

Nu när det är så mycket snack om Corona hela tiden, jag får inte åka kommunalt för min arbetsgivare och tar tempen varje gång jag ska till jobbet och i övrigt jobbar hemifrån så det har börjat infektera mitt filmtittande med. Jag tänker "Corona" vad jag än tittar på!

Nu när jag börjar titta på Ozark så väntar jag hela tiden på ett coronautbrott trots att det spelades in långt innan det blev aktuellt. 🙃
 
1585653902465.webp


Nu hittade jag ingen bild på en gymnastiksko, men en sånhär sula. Så jäkla sköna!
 
Är det extra dämpning i dem? Är de breda? Ser ut så. Jag behöver ett par bra skor, har ont överallt. Tar gärna emot tips. :)

Det är bra med dämpning. De är mjuka (jag får skavsår av precis allting, till och med kläder), breda och bra dämpning. Ett märke som heter HOKA tydligen. Men gå till InterSport och fråga, det bästa är att om de provar ut skor tillsammans med än så får man 30 dagars garanti. Funkar de inte så får man lämna tillbaks! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp