Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tog sovmorgon, vilket var välbehövligt och sitter och dricker kaffe. Min sambo gick precis på sitt första12,5 h-pass efter omplaceringen IVA. Jag inser också precis att det nog blir en rätt ensam påsk för mig om han ska jobba tre dagar, vara ledig två, jobba tre dagar, osv. Då kommer han jobba långfredag till påskdagen. Men jag ska inte klaga - jag är trots allt frisk och mår bra! :)
 
Har massa saker jag borde göra (typ ringa och bekräfta tid hos tandläkaren) men sitter i stället och skriver rutinbeskrivningar. Har skrivit som en tok hela morgonen och det verkar som att jag är inne i någon form av flow så resten får faktiskt vänta. Kanske kan ta lite flextid och hinna med att göra det mesta på lunchen :)
 
En granne kom med tulpaner! ❤️

E256DE54-29BE-4FBB-9CB4-5F7231D1AABC.webp
 
Ger respons på inlämningar. Dricker te. Ska ha Meets-möte kl 13, och tänker först äta en gryta med spagetti som jag frös in förra veckan. Hårt liv här.
 
Skönt med ledig dag och sova ut meeen mindre skönt att en stund efter jag hade vaknat, känna ordentlig skallebank! Vet inte om det beror på att jag kan ha pressat käkarna inatt (ont i ena sidan av käken) eller också magen...Jaja, hoppas frukost, kaffe och vätskeersättning gör susen...!
 
Fick äntligen positivt besked om lägret efter allt strul som triggat dum ångest över att inte räcka till och bara göra fel :down: Så nu börjar ångesten dämpas, lagom till att ungkotten snart kommer hem från skolan. Ikväll åker vi till stallet och kollar på hoppträning. Hästen brukar verkligen känna av min ångest och hjälpa mig med den så det ser jag fram emot. A ska fylla på sin ryktväska med allt rosa hon shoppade på Hööks igår :D
 
Fick äntligen positivt besked om lägret efter allt strul som triggat dum ångest över att inte räcka till och bara göra fel :down: Så nu börjar ångesten dämpas, lagom till att ungkotten snart kommer hem från skolan. Ikväll åker vi till stallet och kollar på hoppträning. Hästen brukar verkligen känna av min ångest och hjälpa mig med den så det ser jag fram emot. A ska fylla på sin ryktväska med allt rosa hon shoppade på Hööks igår :D
Jobbigt att du får sån ångest :(. Jag tyckte det lät väldigt ambitiöst att sitta på natten och vänta på att de öppnar anmälningarna. Hur många föräldrar gör det liksom?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 728
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp