Oj jössesTyp alla som ville få plats. Gissar att det var typ 50 intresserade på 16 platser. Om man tänker att köplatserna var faktiska platser så var det 7 anmälda 4 min över midnatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj jössesTyp alla som ville få plats. Gissar att det var typ 50 intresserade på 16 platser. Om man tänker att köplatserna var faktiska platser så var det 7 anmälda 4 min över midnatt.
Populär ridskola som skulle kunna ha läger hela sommaren, men vill att hästarna ska få vila också så då blir det få läger.Oj jösses
Har ni utbildningar? Jag trodde att alla var inställda.Förmiddagens utbildning är nog snart klar
Haha förlåt att jag skrattar men det lät så roligt! Motionera i vassen!Skulle köpa nya löparskor. Det blev de fulaste i hela jävla butiken p.g.a krämpor och åkommor och 2 lax kostade de. Haha alltså, de är SÅ FULA. Får fan motionera i vassen med dessa.
Bild!Skulle köpa nya löparskor. Det blev de fulaste i hela jävla butiken p.g.a krämpor och åkommor och 2 lax kostade de. Haha alltså, de är SÅ FULA. Får fan motionera i vassen med dessa.
Jag hade kunnat ha de där till vardags...
Det där val väl ingen fara. Jag köpte ett par mintgröna förra året
Jag älskar mintgröntDet där val väl ingen fara. Jag köpte ett par mintgröna förra året
Jag hade kunnat ha de där till vardags...
Byter du snören ser de ju ut som den i vänstra hörnet.
Jag hade förväntat mig nåt heeeelt annat! Det där var väl ändå ok!Skönt att höra, för med mina åkommor lär jag bli illa tvungen att ha dem till vardags också Jag hade föredragit svart och inga jäkla styltor
Jag har oftast enfärgade, trista kläder pga storlek gigantus, då är det kul med lite färg på skornaSkönt att höra, för med mina åkommor lär jag bli illa tvungen att ha dem till vardags också Jag hade föredragit svart och inga jäkla styltor
SNYGGA!