Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på en kort löprunda. Sprang förbi en skola jag var på väg att byta till när jag var liten pga korkade lärare på skolan jag gick på. Jag minns att vi när vi var där för att möta rektor tyckte att det var något som kändes fel. Lite nedgånget, lärarna såg stressade och ledsna ut och eleverna var stökiga.
Det blev inget byte dit.

Nu är den skolan jag skulle byta till förfallen, det är plywoodskivor uppspikade för några fönster, de flesta är dock trasiga utan plywood. Ser ut att ha brunnit i en del av skolan. Skräpigt och nedklottrat, tittade in i ett fönster och såg massvis svartmögel och något som såg ut som en gammal vattenläcka. Konstigt att det bara får stå.

Går runt och tittar och fotar lite. Helt plötsligt smäller ett fönster i närheten av mig upp. En pojke i 14? årsåldern vrålar något om att helvetet väntar :confused: Jag skrattar så jag nästan ramlar av den lilla sten jag står på för att kunna kika in. Pojken tittar missnöjt på mig "Fan, vad tråkig du är. Hej då!" :cautious: och stänger fönstret med en smäll. :rofl:
 
Skulle köpa nya löparskor. Det blev de fulaste i hela jävla butiken p.g.a krämpor och åkommor och 2 lax kostade de. Haha alltså, de är SÅ FULA. Får fan motionera i vassen med dessa.

Jag köpte dessa för typ 4 papp i ett desperat försök att framstå som sportig. Kan inte gå i dom, går som Charlie Chaplin och har använt dom ca en jävla gång pga fail.

89EBD39F-A422-4671-81D6-6F26BDE34560.webp
 
Jag funderar på hur vettig en "kompis" pappa verkligen är som busschaufför...
Kompisen sitter med körkortsteorin och han står jämte och bara "ja där är skylten för övergångsställe. När man kommer dit tutar man på folk och sen kör man över dem!!" och "ja där var det en jävla massa trianglar som varnar för alla möjliga fåniga saker"...

Är rätt glad över att han definitivt inte gör det han säger irl. Men att stå jämte sitt barn som övar på körkortsteorin kanske inte är jättelämpligt i vilket fall som helst :cautious: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp