Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla, himla snällt! (och så tycker jag dina hundar är superfina, kan hända att jag stalkar er på instagram )Du kan få träffa en i taget om det underlättar I höstas så skulle vi gå promenad med en vän som är hundrädd. Hon tänkte att det var ett utmärkt tillfälle för att träna. Efter några minuter konstaterade hon att det ju inte blev så mycket träning när hundarna inte var läskiga ens från början
Men ja, erbjudandet finns kvar hela tiden. Vi finns i förort på norra sidan sthlm men tar gärna promenader på andra ställen också så länge vi kommer fram med kollektivtrafiken. (och skulle någon annan som läser det här vara intresserad av att ses för promenad så är det såklart också bara att hojta till. Jag gillar att träffa nya människor)
Hur kommer det sig att du är rädd för hundar? Men du tycker de är fina?Så himla, himla snällt! (och så tycker jag dina hundar är superfina, kan hända att jag stalkar er på instagram )
Jag vet faktiskt exakt när det klickade och jag blev paniskt räddHur kommer det sig att du är rädd för hundar? Men du tycker de är fina?
Jaha. Nu har alla läger släppts, utom det vi vill ha och ett till? Sitter väl uppe till midnatt och ser vad som händer, sen mailar jag klubben.Jag är kall efter stallet och vill sova, men de släpper ridlägerplatserna när som helst så det är bäst att att jag sitter uppe och är på hugget!