Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om inte fällningsperioden vore över skulle jag lagt ut en sympatibild på min huvudkudde. Det är något att beskåda. :D Shibans hår "tovar" sig visserligen inte sådär som katthåren gör men det kan se rätt imponerande ut ändå.
Ta inte åt dig. :heart
:love::love:

Ja hennes päls är lite speciell även i jämförelse med andra kattraser. Deras hamnar ju lite mera enskilt, men Alices faller av i tovor och fastnar på saker som finfin ull. :cautious: Inte lätt även med roller etc, etc.
 
Linkar ut i köket och startar ugnen, ska värma lunchlåda och tänker ta vanliga ugnen eftersom jag inte har någon brådska och då kanske kan få lite fin färg på maten också i stället för i mikron.

Jag ska också passa på att hämta köksklockan som stått utan batteri i snart ett halvår... Jag kan inte direkt skylla på batteribrist, två förpackningar AAA-batterier och en förpackning AA-batterier från Clas i sjön. :D
 
Solen försvann och flygvapnet återvände så nu är det ett jäkla liv igen, gick in för öronen klarar inte hur många överflygningar som helst.
Ska åka in till Mariestad o köpa kaffe o se om drop in röntgen är öppen så den eländiga menisken blir röntgad.
 
vad som jag gör hemma
1585739126499.webp
 
Känslan när man pratar i telefon med en kollega och han säger att han ringer upp på Skype istället så han kan dela sin skärm. Jag svarar glatt ja och sekunden efter slår paniken till. Hur ser jag ut!? :nailbiting:
Oborstat, lite fett hår, inget smink men jag hade i alla fall fått på mig en bh under den sunkiga tunikan :laugh:

Det här med att jobba hemifrån har sina sidor :D
Det kanske för med sig bra sidor, ingen behöver "klä upp" sig efter detta - alla har sett hur sina kollegor ser ut hemma ;):D
 
:love::love:

Ja hennes päls är lite speciell även i jämförelse med andra kattraser. Deras hamnar ju lite mera enskilt, men Alices faller av i tovor och fastnar på saker som finfin ull. :cautious: Inte lätt även med roller etc, etc.
Lite OT men är det specifikt för raggdolls? Visst är hon en sån?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp