En bild på Angelina Jolie kanskeSätt något för kameran?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bild på Angelina Jolie kanskeSätt något för kameran?
Ja hon är en ragdoll och ja pälsen är mer eller mindre så på alla ragdolls. Den är väldigt mjuk och gosig Men nackdelen är att den fastnar lättareLite OT men är det specifikt för raggdolls? Visst är hon en sån?
Undrade bara för att min Bosse är väldigt lik din katt, är ovanligt stor, hänger som en trasa när man lyfter upp och när du beskriver pälsen så blev det ännu mer likt...Ja hon är en ragdoll och ja pälsen är mer eller mindre så på alla ragdolls. Den är väldigt mjuk och gosig Men nackdelen är att den fastnar lättare
Inte omöjligt att han har den rasen i sig, även om han fortfarande isåfall räknas som bondkatt/huskatt/blandras.Undrade bara för att min Bosse är väldigt lik din katt, är ovanligt stor, hänger som en trasa när man lyfter upp och när du beskriver pälsen så blev det ännu mer likt...
Vi har ingen aning vad han är så vi säger bonnkatt när folk frågar
Jag hämtade honom som en vildkatt som ingen ens klappat på trots att han var över 1 år gammal... vi tog en chansning som gick vägen
Bosse
Svaret är Ja, den tovar ihop sig. Men eftersom han är inne/ute-katt så klipper jag bort dom innan jag borstar. Ibland ser han allt annat är fin utInte omöjligt att han har den rasen i sig, även om han fortfarande isåfall räknas som bondkatt/huskatt/blandras.
Om du svarar ja på frågan om hans päls tovar sig också så är svaret att jag är 99% säker att han har ragdoll i sig
Jättefin kisse
Våran ragdoll, som fäller massor, har hår som kommer av i "klumpar". Men så min bror är typ halvt allergisk mot katter så är vi snabba på att ta upp det så det blir aldrig så mycket som @Asko visade på sitt lakanLite OT men är det specifikt för raggdolls? Visst är hon en sån?
Ingen av våra katters päls tovar sig faktiskt, jättekonstigt men sant. Deras päls är bara fluffigInte omöjligt att han har den rasen i sig, även om han fortfarande isåfall räknas som bondkatt/huskatt/blandras.
Om du svarar ja på frågan om hans päls tovar sig också så är svaret att jag är 99% säker att han har ragdoll i sig
Jättefin kisse
Ska gå och handla en gurka i belöning
Har du köpt ett till?Har använt mitt ännu fungerande öga till att måla några timmar (resultatet finns i måleri-tråden eller på insta-Stories). Nu tänker jag inte deppa utan byter om lite snabbt och drar ut och käkar! Tror fan jag tar Gucci-örhängena dagen till ära!