Jag hade en gång en uppsittningspall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade två helsyskon, birmor, den ena fick aldrig tovor den andra fick ofta små tovor nära skinnet som var supersvåra att få tag i
Du bara måste va va?
Jag tror att Alices päls möjligen blev lite sämre av kastreringen, men hon var så pass ung att det är svårt att veta. Men det är lite slumpen som avgör om de får sämre päls efteråt eller inte. Alice (och jag) hade otur
Det är praktiskt hur de faller av i tussar, lätt att plocka upp, men det omöjliga är de ställen de ligger på ... de är doomed
Din andra påminner om Alices, men henne tar jag med till vetten en gång om året för att raka bort tovor. Enklast så, och så försöker jag hålla efter.Jag hade två helsyskon, birmor, den ena fick aldrig tovor den andra fick ofta små tovor nära skinnet som var supersvåra att få tag i
Två helsyskon vars päls skilde sig som natt och dag
Ok det kan jag göra
WoW vilken mur!Jag har gått på långpromenad långt bort från all ära och redighet, det är verkligen så jäkla skönt! Inte en människa så långt ögat kan nå!
WoW vilken mur!
Ja, bara det som syns på foto är långt. Den är inte byggd på en em, men hundarna verkar väldigt glada.Den är lång.
Ja, bara det som syns på foto är långt. Den är inte byggd på en em, men hundarna verkar väldigt glada.
Jag hade en gång en uppsittningspall
Visa bifogad fil 47944
Ni har missförstått det där, det är ni människor som ska stå på pallen... inte hästen...
Någon som gillar rosa !Jag hade en gång en uppsittningspall
Visa bifogad fil 47944
Någon som gillar rosa !
Rosa är bästa färgen!Dottern älskar rosa! Beställde en ny pall nu, rosa såklart