Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade en gång en uppsittningspall :cautious:
7274DCF3-A80C-4FE4-B7C2-EFE6CFBB4A9E.webp
 
:meh:
Du bara måste va va? :mad:

Jag tror att Alices päls möjligen blev lite sämre av kastreringen, men hon var så pass ung att det är svårt att veta. Men det är lite slumpen som avgör om de får sämre päls efteråt eller inte. Alice (och jag) hade otur :grin:
Det är praktiskt hur de faller av i tussar, lätt att plocka upp, men det omöjliga är de ställen de ligger på ... de är doomed :rofl:
Jag hade två helsyskon, birmor, den ena fick aldrig tovor den andra fick ofta små tovor nära skinnet som var supersvåra att få tag i :(
Två helsyskon vars päls skilde sig som natt och dag :crazy:
 
Jag hade två helsyskon, birmor, den ena fick aldrig tovor den andra fick ofta små tovor nära skinnet som var supersvåra att få tag i :(
Två helsyskon vars päls skilde sig som natt och dag :crazy:
Din andra påminner om Alices, men henne tar jag med till vetten en gång om året för att raka bort tovor. Enklast så, och så försöker jag hålla efter.
 
Ja, bara det som syns på foto är långt. Den är inte byggd på en em, men hundarna verkar väldigt glada. :up:

De är alltid glada så länge det inte regnar. :D
Men ja, det finns en hel del rent makalösa murar här. Det går liksom inte föreställa sig vilket jäkla abete det måste varit att bygga dem, särskilt när man är ute och går och kan följa samma bygge i fyra timmar och mer därtill. De är ju inte bara en tvärhand höga heller.
 
dagen skörd, 8 mejl med tjejer som säger Hej, Jag vill lära känna dig. Med bilder med klar textil brist.
3 direkt förfrågningar på insta med förfrågningar som inte går att missförstå vad de "gillar" och jag ser så fin ut på profilen! Allvarligt, är glasögon så dyra att de inte har råd eller hur dum tror de att jag är?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp