Jag körde skypemöte i morgonrock igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde skypemöte i morgonrock igår
Det går bara utför nuJag körde skypemöte i morgonrock igår
Nä jag är jag iaf sist jag kollade
Visa bifogad fil 47972
nya skålar
Men durkslaget var ju fånigt litet. Läste inte beskrivningen tillräckligt noggrant
Det har jag funderat på... hoppas du inte tar illa upp av mina frågor.Sitter och väntar på vårdcentralen för mitt möte med läkaren (som jag bokade i januari), hade bokat tolk och fick ett bekräftelse sms i måndags. Men så fick jag höra nu i receptionen att tolkcentralen hade ringt dem för ett par dagar sedan att det inte kommer någon tolk pga covid.
Men märkligt att de inte kunde skicka ett sms eller mail till mig också, som är kunden. Som tur är så är jag hörselskadad så jag bör klara mig ändå, men jag undrar lite hur det går för alla döva i samhället
Haha, väntade bara på att någon skulle påpeka detta! Men då ska jag be att få tala om för dig att jag använde det enda paketet färsk jäst jag har och delade det i två, så att det skulle räcka till båda sortens bullar! Det istället för att göra dubbel sats av båda sorterna, vilket jag gärna hade gjort om jag hade haft just mer än ett jästpaket...Du har bunkrat jäst hör jag
Jag har pyjamasbyxor på mig på min profilbild på LinkedIn... Men det behöver ju ingen annan veta
Haha, väntade bara på att någon skulle påpeka detta! Men då ska jag be att få tala om för dig att jag använde det enda paketet färsk jäst jag har och delade det i två, så att det skulle räcka till båda sortens bullar! Det istället för att göra dubbel sats av båda sorterna, vilket jag gärna hade gjort om jag hade haft just mer än ett jästpaket...
Och det stackars lilla jästpaketet, det har först fått utstå frys-tortyr i Malmö, sedan glömts kvar där av undertecknad när hon skulle flyga hem till Skottland, för att slutligen kommas ihåg och fraktas över av undertecknads föräldrar när de flög över för några veckor sedan. Bara för att mötas av ännu mer frys-tortyr, men denna gången på skotsk mark.
Undertecknad ska nog vara tacksam för att degarna jäste så bra som de gjorde igår
Jag har pyjamasbyxor på mig på min profilbild på LinkedIn... Men det behöver ju ingen annan veta