Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, jag tror sambon lyckades laga min nack/rygg-massagemaskin! SÅ glaaad!
Har fått mkt mer värk när jag inte kunnat använda den. Så jag blir överlycklig om den funkar igen och jag slipper köpa ny. Hope so!
Jag har spenderat dagen sjuk i sängen med Netflix. Sambon tittade på drama-serien jag glor på, suckade "Starlet" och gick. :laugh:
 
Stort grattis på födelsedagen @Soffan74!

tagbatbegp1nvizfdk53.jpg
 
Käkar frukost. I dag ska jag till jobbet och titta till huset. Kommer ha exakt inget att göra i 5 timmar men jag tänkte kanske lyssna på podd, se om jag kan plinka lite på pianot... Kanske finns någon youtube video så jag kan lära mig något enkelt.
Beställa lite mat. Sätta mig i massagestolen en bra stund. Helt sinnessjukt egentligen att jag får betalt, men jag klagar inte.
 
Idag hade jag möjlighet att rida innan jobbet :love: Nu har jag skrivit ut en massa påskbrev till ungarna som ville måla och jag ska dra igång jobbet. Vi har begravning idag men yngsta dottern är liiiiite snorig så det går inte att visa henne för folk utan maken och äldsta dottern får gå på begravningen själva.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp