Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon sitter i video calls nästan dygnet runt just nu, de är mitt i en stor förhandling så de drar igång vid 8 och håller på till 23. Jag sitter i soffan bredvid och trycker en burgare, sover (ofta ), plockar ögonbryn eller sitter naken och smörjer en mig efter en dusch. Sambon skämtar om att han en dag kommer vinkla skärmen om jag inte är snäll
Nu väntar jag bara på att du kommer att glömma dig och knata förbi näck bakom honom
Durkslaget finns i en större modell också
Ska nog önska mig en massa margrethe-skålar och tillbehör när jag fyller jämnt
Jag är så pass hörselskadad att jag klarar mig i vardagen, mina kollegor är medvetna och försöker prata tydligt för mig. Men även döva klarar sig i vardagen.Det har jag funderat på... hoppas du inte tar illa upp av mina frågor.
Har sett att du nämnt tolk innan, har du med dig en tolk hela tiden? Eller är det vid sas speciella tillfällen?
Oavsett så var det sjukt dåligt av tolkcentralen att inte smsa/maila dig också! Du hade ju kunnat boka om din tid och boka ny tolk i så fall, eller planerat att ta med någon i familjen/kompis som kan tolka. Eller i alla fall vara förberedd på att inte ha någon tolk...
Jag har rosa och lila!Älskar Margrethe-skålarna och har en uppsättning av alla storlekar i svart
Då skulle jag gå rakt in i ett hörn så hade jag gjort det så hade vi nog haft betydligt större problem gällande min mentala stablitet och verklighetsuppfattning att göra med, än att kollegorna såg mig naken
Jahopp, så har jag blivit uppgraderad till registrator och studieadministratör på jobbet också. Sitter och fixar studieuppehåll och resultatintyg och grejer
Bakar du?Saffransbullar
Jag bakade igårBakar du?
Min mamma har varit sjuk och hade ätit upp alla ”gamla” lussebullar i frysen under tiden
Blev du tillfrågad om uppgraderingen?Jahopp, så har jag blivit uppgraderad till registrator och studieadministratör på jobbet också. Sitter och fixar studieuppehåll och resultatintyg och grejer