Gott! Men själv tycker jag det hör julen till så känns konstigt att äta nu, men man kanske kan göra andra varianter?Jag bakade igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gott! Men själv tycker jag det hör julen till så känns konstigt att äta nu, men man kanske kan göra andra varianter?Jag bakade igår
Löneförhöjning!Jahopp, så har jag blivit uppgraderad till registrator och studieadministratör på jobbet också. Sitter och fixar studieuppehåll och resultatintyg och grejer
Gjorde bullar med fyllning av vanilj, lussekatter hör till julen!Gott! Men själv tycker jag det hör julen till så känns konstigt att äta nu, men man kanske kan göra andra varianter?
Njut av lugnetKäkar frukost. I dag ska jag till jobbet och titta till huset. Kommer ha exakt inget att göra i 5 timmar men jag tänkte kanske lyssna på podd, se om jag kan plinka lite på pianot... Kanske finns någon youtube video så jag kan lära mig något enkelt.
Beställa lite mat. Sätta mig i massagestolen en bra stund. Helt sinnessjukt egentligen att jag får betalt, men jag klagar inte.
Nope. Men, ingen annan får vara här och "the show must go on"... typ. Vet inte varför studieadmin / registrator kan göra detta hemifrån. Men hen har förmodligen ingen scanner och skrivare hemma.Blev du tillfrågad om uppgraderingen?
Nix. Upptäckte nyss stopp i toaleten så lär få fixa det med. Medarbetarsamtal med chefen i morgon, då ska hen få höra ett och annat.Är det något du INTE gör där...?
Nope. Men, ingen annan får vara här och "the show must go on"... typ. Vet inte varför studieadmin / registrator kan göra detta hemifrån. Men hen har förmodligen ingen scanner och skrivare hemma.
En liten liten snuva med nysningar och förhöjd temp gör att jag måste vara hemma idag I vanliga fall hade jag ignorerat och jobbat som vanligt, men nu är det bara att anpassa sig antar jag
Fast vovvarna är glada
Hmmm... Jag tog blodprov hos läkaren idag och fick ett särskilt plåster innan för att bedöva huden, väntade en timme och det kändes sedan bara när hon rörde på nålen när den satt i ( ). Och jag började fundera ... skulle man inte kunna använda sånt för tatueringar?
/nålrädd wannabe som vill ha tatueringar
Tatuerare brukar avråda från det då huden blir lite förändrad så det blir svårare att få bra tatueringar.Hmmm... Jag tog blodprov hos läkaren idag och fick ett särskilt plåster innan för att bedöva huden, väntade en timme och det kändes sedan bara när hon rörde på nålen när den satt i ( ). Och jag började fundera ... skulle man inte kunna använda sånt för tatueringar?
/nålrädd wannabe som vill ha tatueringar
Med bedövning så har det känts värre med hur länge nålen sitter kvar i huden. Men det var så längesedan nu jag tog en spruta utan bedövning så jag vet inte om jag skulle tåla det... Men du tycker att det är skillnad på sprutor och de snabba stick som tatueringar är?Jag är väldigt nålrädd! Men att tatuera sig gick inte att jämföra med nålsticken vid typ blodprov tycker jag
Sablar Jag hade för mig det men skadade inte att fråga tänkte jag..Tatuerare brukar avråda från det då huden blir lite förändrad så det blir svårare att få bra tatueringar.
Med bedövning så har det känts värre med hur länge nålen sitter kvar i huden. Men det var så längesedan nu jag tog en spruta utan bedövning så jag vet inte om jag skulle tåla det... Men du tycker att det är skillnad på sprutor och de snabba stick som tatueringar är?