Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade en vit bh en gång, som såg lite solkig ut, la den i en gryta kokande tevatten i 10-15 minuter. Den blev mellanbeige.Åh låter intressant att färga tyg med te-påsar, ser tygen äldre ut på det viset?
Vaknade vid 11 och ställde mig i duschen. DÅ försvann vattnet?! Tydligen en frisörsalong i huset som lite godtyckligt drog av vattnet för hela huset pga att de bygger om.
TURLIGT nog kan man ju dricka vin så drog ihop en redig vinlunch och bjöd in en polare
Visa bifogad fil 47250
Beroende på vad för te man använder så kan man få lite olika nyanser och färger. Men jag gillar inte när tyg är kritvitt och bländande. Så jag försöker få till en mindre bländande vit. Men du kan få massor med olika nyanser beroende på hur mycket te du använder.
Vad coolt! Och färgen bleks inte ur väldigt vid tvätt?
Tur att du inte stod med schampo i håret. Det gjorde jag en gång då vattnet stängdes av. Försökte skölja ur det värsta med Loka Päron. Luktade ganska gott iaf!
Älskar brtw din servetthållare! Var är den ifrån?
SÅ fint ! Underbar servis!Vaknade vid 11 och ställde mig i duschen. DÅ försvann vattnet?! Tydligen en frisörsalong i huset som lite godtyckligt drog av vattnet för hela huset pga att de bygger om.
TURLIGT nog kan man ju dricka vin så drog ihop en redig vinlunch och bjöd in en polare
Visa bifogad fil 47250
Det är inte taskigt, dom är taskiga som har dig gratis utan att anställa.Pratade lite kort med chefen om att jag funderar på att gå ned i arbetstid för att börja plugga innan hösten så att jag hinner läsa allt.
Och hen var rätt motvillig att släppa mig 50% Pga situationen som den är men också att det ska sluta två personer snart (konsulter) och ingen ny anställd är klar ännu tror jag. Samtidigt som budgeten är stram, så de får inte riktigt anställa någon.
Men det är AF som betalar min lön, inte min AG alls. Skickade ett mail till AF för att höra vad de säger om min möjliga plan.
Jag förstår deras situation men samtidigt känner jag också att det är inte mitt problem då de inte vill/kan anställa mig, kanske taskigt dock
SÅ fint ! Underbar servis!
Ska prova, men med tanke på hur omöjligt det brukar vara att få bort te-fläckar från något vitt, så borde det mesta stanna kvar.
Avundas alla som sparar pengar på isoleringen, jag har tröstshoppat JÄTTEmycket
Det tänkte jag göra i helgen. Take-out från lokala kinarestaurangen skulle sitta rätt fint !Hoppas du stöttar lokala företag!
Min chef kom tillbaks igår och sa att systemet hade haft stängt när hon kom dit pga personalbrist ! Jag var MYCKET glad att jag handlade en box "meducin" redan i förrgår.....Ok. De öppnar tydligen bara senare, kl 12 på vardagar. Gött är ändå inte vaken före det
Är dock paranoid och tänker att detta bara är första steget mot den totala kollapsen. SATAN VAD DET SKA BUNKRAS!!!