Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. De öppnar tydligen bara senare, kl 12 på vardagar. Gött är ändå inte vaken före det
Är dock paranoid och tänker att detta bara är första steget mot den totala kollapsen. SATAN VAD DET SKA BUNKRAS!!!
.. aj. Jag känner att det svider i ett sår där kattklanten försökte hålla i sig när hon hoppade klumpigt upp i mitt knä
Det är inte ens en halvmeter högt!
Usch. Sådana tankar förföljer mig ständigt, och speciellt vad det gäller arbetsplatsen. Drog jag ur lamineringsmaskinen? Stängde jag av elementet? Osv, osv, osv. Ja, jag har en del tvångstankar. Jag kan ha världens ångest över sådant....Stressar över om jag låste på jobbet eller inte. Troligtvis gjorde jag det, men så stressande när man får för sig att man inte gjort det.
Exakt! En trasdocka med klor som inte kan hoppaDet är en ragdoll
Jadu...Men va fan! Vad är det för fel på folk?!??!?
Jag jobbar på äldreboende, så min kollega blev alltså hotad av en boendes anhörig. En kvinnlig anhörig.Tyvärr tror de ju att våldet mot kvinnor kommer öka under den här perioden med corona.
Håller alla tummar! Bra om ni får det sålt innan lågkonjunkturen sår till på allvar.Nu har vi haft besiktning på vårt hus, köparen verkar fortfarande vara mycket intresserad, det besiktningsmannen slog ner på var sånt köparen ändå hade tänkt riva ut och göra om. Åh vad jag hoppas att vi kan få det här att gå igenom smidigt!
Men det är ju så gott
Och så får du vädra hela dagen imorgon. Igen