Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det som finns, absolut. Men det är ingen skillnad mot annars.Hoppas du stöttar lokala företag!
Lite avundsjuk!Vi var uttråkade och åkte till granngården, hittade ett par ariatskor på 70%
Fyfan! Dock värre med typ hårfärg? Haha.
Tack! HM Home är den från om jag minns rätt!
Smart!Jag hade en vit bh en gång, som såg lite solkig ut, la den i en gryta kokande tevatten i 10-15 minuter. Den blev mellanbeige.
Jag tänkte också att jag skulle spara pengar.Avundas alla som sparar pengar på isoleringen, jag har tröstshoppat JÄTTEmycket
Precis vad jag tänkte! Bra att veta att jag inte är den enda som tänker såDet är inte taskigt, dom är taskiga som har dig gratis utan att anställa.
Eftersom det är AF som betalar din lön så är det dom som måste godkänna upplägget, din AG kan endast gilla läget
Pucko det är väl aldrig någon som sparat pengar i en djurbutik.Jag tänkte också att jag skulle spara pengar.
Och gick in i djurbutiken för att köpa kattmat.
Kom ut några hundra kronor fattigare.
(Pucko är faktiskt hunden, inte jag )Pucko det är väl aldrig någon som sparat pengar i en djurbutik.
Nej, har det väl torkat är det färgbeständigt. Starkare svart te = mörkare beige.Vad coolt! Och färgen bleks inte ur väldigt vid tvätt?
NU fick Törnis fartOk. De öppnar tydligen bara senare, kl 12 på vardagar. Gött är ändå inte vaken före det
Är dock paranoid och tänker att detta bara är första steget mot den totala kollapsen. SATAN VAD DET SKA BUNKRAS!!!
Snöade här vid 6 i morse. Och en skvätt vid 17Det snöade här vid åtta tiden också!
Vad utbrett
Nu blev alla klor klippta iallafall.. aj. Jag känner att det svider i ett sår där kattklanten försökte hålla i sig när hon hoppade klumpigt upp i mitt knä
Det är inte ens en halvmeter högt!