Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar i vaktmästeriet, vi har mindre att göra pga det är mindre folk men måste samtidigt finnas på platsEller hur, jobbar på stadshuset för kommunen plus fyra andra kommuner så det är ju inget som stängs alls för min del så länge jag är frisk
Åh låter intressant att färga tyg med te-påsar, ser tygen äldre ut på det viset?Är fortsatt sjuk och orkar typ ingenting så har roat med med att färga tyg med te-påsar.
Har insett att jag skulle behöva en hink då mina skålar inte kan innehålla rätt mängd vatten i förhållande till hur mycket en te-påse färgar av sig.
Och gärna en hamburgare med pga hungrig men orkar inte laga mat.
Du får olika nyanser av beige av te.Åh låter intressant att färga tyg med te-påsar, ser tygen äldre ut på det viset?
Åh låter intressant att färga tyg med te-påsar, ser tygen äldre ut på det viset?
Det är barnbidrag i dagVarit och tagit blodprov på sjukhuset. Jag var den enda som skulle ta prov öht. Var helt öde så undrar om alla sjuka är så rädda för corona att de inte vågar gå till sjukhus. Sedan till ICA på vägen hem för chips och lite tråkiga saker som toarenare. Kollade runt lite och det är fortfarande utplockat på pasta, mjöl och liknande. Fick dock tag på ett paket snabbisar så det var väl positivt. Bröd och annat är mycket välfyllt. Gissar att de gör sig redo för den sedvanliga fredagshandlandet.
Blir det en sådan jämn och fin färg för dig? Jag är imponerad!Beroende på vad för te man använder så kan man få lite olika nyanser och färger. Men jag gillar inte när tyg är kritvitt och bländande. Så jag försöker få till en mindre bländande vit. Men du kan få massor med olika nyanser beroende på hur mycket te du använder.
Blötlägger tyget innan jag lägger ned det i teblandningen. Upplever att det blir jämnare då!Blir det en sådan jämn och fin färg för dig? Jag är imponerad!
Nyfiken fråga, blir det mera röd ton om du använder rött te?Blötlägger tyget innan jag lägger ned det i teblandningen. Upplever att det blir jämnare då!