Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker räkna ut hur varulvslekarna går till, vad de går ute på och om det är värt besväret att sätta sig in i...
Fast jag blir nyfiken eftersom en del verkar så totalt insnöad på dem? Lite så där "Vad fan är det jag missar?!"Jag vägrar, de är bara förvirrande enligt mig
Jadu...
Det blev kodbyte på byggnaden för säkerhets skull.
Fast jag blir nyfiken eftersom en del verkar så totalt insnöad på dem? Lite så där "Vad fan är det jag missar?!"
Jag med! Är trött men ändå inte...Jag har precis borstat tänderna så nu ska jag strax sova
Jag med! Är trött men ändå inte...
Min gryta är klar förutom potatisen, bugger
Jag har precis borstat tänderna så nu ska jag strax sova
Jag med! Är trött men ändå inte...
Här också, och då spelar jag ändå gärna rollspel med tjugosidiga tärningar.Jag vägrar, de är bara förvirrande enligt mig
Gryta går bra utan potäter också! Släng i något annat spännande!
Potäterna blev bra! Gillar dem lite hårda så det gick bra. God och värmande gryta. Gjort en stor, stor men måste fundera hur jag ska få plats med den i frysen.
Det är roligt och beroende framkallande och frustrerande. jag hoppade in som reserv i min första lek och fastnade. Sen fick jag ta ett uppehåll när allt kändes personligt. För man får inte ta det personligt överhuvudtaget. Kolla med @godisklubba om du kan få smyga med i kulisserna, kanske i ulvarnas lya. Eller om det blir en god lya!Jag försöker räkna ut hur varulvslekarna går till, vad de går ute på och om det är värt besväret att sätta sig in i...