Inte borstat håret på tre veckor, men iaf målat naglarna ikväll.. Prioriteringar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det fjädrar i batteriboxen? Eller upphöjda kullar på kontakterna?
Bara att inse, det bli chip och foderautomat i fortsättningen, Megara får hålla koll på dig vad det gäller tabletter, glass och andra onyttigheter.Men jag kommer inte bara börja slicka! Den kommer vara slut innan den hamnar hos grannen
När jag gick i förskoleklass gick vi 8.20-14.00 varje dag, dock hade vi alltid "fri lek" efter lunchen. Inring var väl typ 11.50. Så timmarna med skola blev samma, men för att inte störa elever som fortfarande hade skola så fick vi ha fri lek några timmar medan de fortfarande hade lektion. Det kanske var något liknande för din dotter?
Den skulle man helt klart vara andvändbar även senare i livet.Den nya raggningsrepliken
Hur smakar de?
Hur smakar de?
Kan väl vara passande i de här coronatiderna?Mkt angenämt!
Nu drar festen igång! Allsång till Bonnie Tyler!
Recept?I kvall blev det fried blomkals ris. SA gott!
De toaletterna är svindyra här i Sverige när jag kollade tidigare, typ 100 000 kr? Vad fick du ge för din? Det fick bli en för 3500 åt mig istället, utan tvättfunktion om jag inte hänger långt ner och spolar samtidigt, känns inte så fräscht dock.Bara vanligt "fried rice", men med blomkals "ris".
Lite sesame olja i pannan, en finhackad lok, ett par vitloks klyftor, tva (stora) agg dar jag bara tog vitan och ett helt agg, lite bacon i mycket sma bitar, en "Lousiana kryddad korv" i sma bitar, ett par finhackade morotter, ett par dl majs korn, (jag anvande farsk), ett par dl artor. Tva/tre matskedar Tamari (gluten free) soya och en finhackad knippa graslok.
Jag har LANGTAT efter "fried rice" sedan jag borjade rakna kallorier igen. Smaken var mycket bra och jag lar gora det fler ganger.
Mandelsmor och brysselkal kommer jag definitivt att prova gora! Och kanske cashew smor ocksa
Jag kollade pa "min" narmaste matbutik (Safeway) och de hade inte en rulle toapapper ... Jag kollade Wallmart, som inte heller hade nagot papper. Nu nar jag kom hem kollade jag med Amazon, som ocksa har slut ... Sa nu har jag kopt en Japansk toasits som har inbyggd bide (det lar dra ner pa hur mycket papper jag anvander) och medan Maken monterar den i morgon ska jag leta vidare.
De toaletterna är svindyra här i Sverige när jag kollade tidigare, typ 100 000 kr? Vad fick du ge för din? Det fick bli en för 3500 åt mig istället, utan tvättfunktion om jag inte hänger långt ner och spolar samtidigt, känns inte så fräscht dock.
AKA Corven.God morgon Buke! Får vi presentera 1 tim gamla "Covida"
Visa bifogad fil 47171