Jag fnissar åt detta flera ggr om dagen Hade tre små klisterlappar till på etuiet som nu ramlat av. En hänger i än
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju enormt pollenallergisk just nu... och kände en nysning var på väg när jag och grannen var på Maxi igår. Jag trodde skallen skulle sprängas av att hålla inne den
Åhja. En kvävd nysning kan i värsta fall ge stroke! Jag kväver absolut inte någon nysning av den anledningen. Corona eller ej!
Kanske det... men jag kände inte riktigt för att bli lynchad igår
Vi som är allergiska kanske ska skaffa en skylt: "Ingen fara, det är bara pollenallergi!"
På mitt jobb är även frukosten som serveras inställd.Så trist. Hoppas inte att de gör det här. Men personalfrukosten varje morgon pågår fortfarande så än så länge är allt normalt på den fronten ! Normalt är bra för den mentala hälsan, tänker jag .
Fast är du seriös? Eller vill du bara provocera?Det är exakt det jag menar! Man kan välja att ta fram sin befattningsbeskrivning, gå igenom den med chef/ledning eller så kan man skriva sjuttielva inlägg om hur dåligt aaaallt är.
Jag vet inte vilket alternativ som kanske löser problemet bäst?
Jag fyller år, vilket alltid är ett ångestmoment i sig, och när livet överlag är piss så känns det extra jobbigt att ha blivit ett år äldre. Firar som sig bör med en firming arkmask.
Tack! Fick en kompis att säga "jag beklagar" istället, det känns mer passande för den ödesmättade sinnesstämningen. Men en emoji med partyhatt är ju aldrig fel, oavsett.GRATTIS!!! ❤
Tack! Fick en kompis att säga "jag beklagar" istället, det känns mer passande för den ödesmättade sinnesstämningen. Men en emoji med partyhatt är ju aldrig fel, oavsett.
Jag har ingen befattningsbeskrivning, det är delvis det som är problemet. Jag gör vad jag kan för att lösa alla sjuttielva problem vi har. Jag löser flera olika onödiga problem varje dag.Det är exakt det jag menar! Man kan välja att ta fram sin befattningsbeskrivning, gå igenom den med chef/ledning eller så kan man skriva sjuttielva inlägg om hur dåligt aaaallt är.
Jag vet inte vilket alternativ som kanske löser problemet bäst?
GrattisJag fyller år, vilket alltid är ett ångestmoment i sig, och när livet överlag är piss så känns det extra jobbigt att ha blivit ett år äldre. Firar som sig bör med en firming arkmask.