TheRedLightning
Trådstartare
Jaha, jag som trodde de va något nytt spännande man kunde äta till å blev ju nyfiken.Hahaha det skulle vart en punkt mellan . Menar alltså Hm. Hahahahahha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, jag som trodde de va något nytt spännande man kunde äta till å blev ju nyfiken.Hahaha det skulle vart en punkt mellan . Menar alltså Hm. Hahahahahha
Kul, jag såg ett par tranor idag.Men idag såg jag de första tranorna.
Jag griper efter ett sista halmstrå och föreslog videomöte så vi kan räta ut alla frågetecken och prata igenom. Två kollegor har mailar att de tycker det är en bra idé så hoppas på det nu.Fast det är ju ohållbart som det är. Kan ens närmaste chef inte göra sitt jobb får man ta det högre. Hittar ni på någon lösning som inte passar hen kommer ni att få kopiösa mängder skit för det.
Ah, fast jag tycker förvisso inte det är något hemskt med att känna igen vart en bild är tagen, snarare kul att man ser just vart bilden är tagen. Så tänker jag.Brukade stå där själv när jag körde taxi i området! Och bodde i närheten i 16 år.
Alltså, meningen är ju att du ska kunna så mycket nu att du ska rätta facit.Våran mattebok ska tydligen vara jättebra och felfri. Ok, det står att uppgift 2012 ska ha ett tips, finns det något? Svar: NEJ. Uppgifter i tips-sidan är ihopblandade. Uppgift 4059b saknar helt svar i facit. De som gjort facit avrundar hej hopp, tex 5323 kr avrundades i facit till 5300 kr utan att de i frågan ens nämnde ett ord om avrundning utan "svara exakt" (jag kollade med två lärare, båda sa att 5323 kr var rätt). På två likadana uppgifter med olika svar är det avrundat i det ena, inte avrundat i den andra osv.
Matte 1c var i princip felfri, 2c är definitivt INTE felfri.
Älskar matteboken!
Såg ett par igårKul, jag såg ett par tranor idag.
Alltså, meningen är ju att du ska kunna så mycket nu att du ska rätta facit.
Jag brukar be sambon att gömma chipsenGrubblar över hur jag inte ska äta upp glassen jag köpt för att ha i nödläge. Chipp som någon föreslog tidigare i tråden vore just nu en mycket bra idé.