Här sopade de Icas parkering imorse. Han som körde den lila maskinen hojtade glatt -Nu är det vår!Ännu ett vårtecken, de sopar vägen. Det måste vara rekord att de gör det så här tidigt!
Det var enda glädjeämnet. Jästen var slut där också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här sopade de Icas parkering imorse. Han som körde den lila maskinen hojtade glatt -Nu är det vår!Ännu ett vårtecken, de sopar vägen. Det måste vara rekord att de gör det så här tidigt!
Tog mig in på apoteket och hämtade ut Acetylcystein (stavs det så?). jag har alltid tjockt i halsen pga strålningsskadad lunga. Men vill inte hosta offentligt just nu.....Som sagt har jag hostat i ett år, nästan exakt på dagen....
Jag gillar sprouts.
Brysselkål är ju jättegott!
Fullt förståeligt
/mvh inte medlem i Team Brysselkål.
De bränner hemma
De bränner hemma
Än så längeDet fanns socker
Tog mig in på apoteket och hämtade ut Acetylcystein (stavs det så?). jag har alltid tjockt i halsen pga strålningsskadad lunga. Men vill inte hosta offentligt just nu.....
Haha, min spontana tanke var egentligen att ta en bild på min egen förpackning Acetylcystein och lägga upp här för att visa på nåt slags partners in crime-mentalitet.Tog mig in på apoteket och hämtade ut Acetylcystein (stavs det så?). jag har alltid tjockt i halsen pga strålningsskadad lunga. Men vill inte hosta offentligt just nu.....
Torkar rent tangentbordet på laptopen, tack för det !Jag hällde precis martini i holiday-dippen! FAIL!
Told you....När folk frågar. Hur är läget och man ba:
”den men det är lite på bristningsgränsen faktiskt. Det kan gå lite hur som helst nu, ingen vet”.
Har typ tappat det pga för lågt socialt umgänge. Jag som sa till @tanten att jag skulle utan problem kunna bo i skogen. Vettefan alltså... är nu i halv-karantän och håller på att tappa greppet ⚰