Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
första besöket? om inte så är den nog ingen bra komnikation mellan er.Hur vet man om en psykolog är bra? Går därifrån och känner att vi inte hade så mycket kemi... Och hundra tusen tankar.
Känns lite som att hen inte förstått, men ändå lite. Känner mig mer förvirrad och vilsen än innan.
Första. Är det normalt för första?första besöket? om inte så är den nog ingen bra komnikation mellan er.
Hur vet man om en psykolog är bra? Går därifrån och känner att vi inte hade så mycket kemi... Och hundra tusen tankar.
Känns lite som att hen inte förstått, men ändå lite. Känner mig mer förvirrad och vilsen än innan.
snarare att jag behöver oftast två eller tre besök för att fullt kunna avgöra hur lite jag tycker om min psykolog. men respekterar dem ofta för de har ofta rätt,Första. Är det normalt för första?
Man ska absolut "klicka" med den man går i terapi hos, jag fungerade väldigt bra med sköterskan jag gick hos (hon var vidareutbildad inom psyk). Kanske ge det en gång till? Om det är en seriös behandlare fattar hen att du måste känna att ni klickar.
Tack har tänkt mycket på vägen hem. Jag tror hen nog var okej ändå, jag vågade berätta ganska mycket som jag har svårt att prata om osv. Hen fick mig att skratta lite. Känns mer och mer rätt att jag bokade ny tid med hen, så jag ger hen ett försök till.snarare att jag behöver oftast två eller tre besök för att fullt kunna avgöra hur lite jag tycker om min psykolog. men respekterar dem ofta för de har ofta rätt,
Är det nödvändigt att man arbetar med det i klassrummet?Som ett brev på posten kom sms om att min andra kontakt ställde in intervjun, jag förstår att de sliter ihjäl sig som det är nu och det är vettigt att säga ifrån sig men det ställer till det!
Ingen som arbetar som lärare som vill ställa upp på en intervju om kollegialt lärande? I värsta fall får vi lösa det med att intervjua någon kurskamrat eller seminarieledare.
Hur vet man om en psykolog är bra? Går därifrån och känner att vi inte hade så mycket kemi... Och hundra tusen tankar.