Nä, finns inte så många alternativ kvar nu.Skadar ju inte o kolla allt tänker jag
Men ska börja psykoanalys privat på fredag, en psykologkompis tyckte det så jag testar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, finns inte så många alternativ kvar nu.Skadar ju inte o kolla allt tänker jag
Det är ju galet hur folk reagerar.Läste om en asiat som hade blivit avkastad från spårvagnen av andra medresenärer. Bara för att hen såg asiatisk ut, så nog skulle det kunna hända...
Ännu ett vårtecken, de sopar vägen. Det måste vara rekord att de gör det så här tidigt!
Jag menade det mest som ett omen för att världen rämnarDet betyder att du kommer att klara dig, du har ju övat!
*allvarligt* Ta hand om dig
Som sagt har jag hostat i ett år, nästan exakt på dagen....Lunginflammationen vid nyår VAR kanske corona ?! Vi kan ju inte rimligtvis veta exakt hur länge viruset har funnits i Sverige, och då hade vi väl inte börjat testa folk?
Vad har du för personlighetsstörning?Inte gjort det ännu? Tänker att när du varit i "systemet" då länge och inte blivit bättre borde du vid detta laget ha blivit testad för allt. Tycker man iaf. Jag är ju i utredning och än så länge så har jag iaf en personlighetsstörning men de vill utreda mer för att se om det finns annat. Lite drygt bara att psykologen är sjuk och va tvungen till o avboka sista mötet vill ju gärna bli färdig och ifall jag behöver mer eller annan medicin.
Emotionell instabil personlighetsstörning den som tidigare hette borderline. Är troligen också bipolär.Vad har du för personlighetsstörning?
Det är synd att min pilot är alldeles för lång för henne nu!
En i klassen skrev precis "Jag är sjuk idag. Uppdatera mig om jag missar något och skicka anteckningar efter lektionerna".
Nej, nu har jag god lust att inte hjälpa dig alls eftersom du precis gav mig en order. Fråga mig, trevligt eller mindre trevligt, och jag kommer givetvis att hjälpa dig. Det är ingen stor ansträngning att ta bilder på anteckningar och skicka. Men ge mig order gör mig tvär och trotsig som en treåring!
Jag kan väl inte vara den enda som blir extremt tvär när någon ger ett kommando på det sättet?
Det är synd att min pilot är alldeles för lång för henne nu!
Ja hon är ju drygt 140 lång nu, med lååååånga benHon kan springa själv
Okej. Är det de utreder mig för typ. Men har inga problem med folk och relationer alls, utan det är snarare mitt självskadebeteenden som passar in.Emotionell instabil personlighetsstörning den som tidigare hette borderline. Är troligen också bipolär.